وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مداحی خوانندگان پاپ در محرم 98

مداحی خوانندگان پاپ در محرم 98

برخی از خوانندگان پاپ ایرانی در  شب های محرم مداحی می کنند . البته خوانندگان به صورت حرفه ای مداحی نمی کنند و بعضا برخی شب های محرم نوحه خوانی هایی دارند.

 

خوانندگان مداح

هیأت‌الرضا (ع) تهران پرستاره‌ترین هیأت در  چند سال اخیر بوده که چهره هایی مثل محمدرضا گلزار، بهرام رادان، حبیب کاشانی، محسن کاوه، علیرضا واحد نیکبخت، جهانگیر الماسی و ….در این  هیأت حضور پیدا میکنند.

 

در ایام سوگواری اهل‌بیت (علیهم‌السلام) بسیاری از چهره‌های شناخته شده سیاسی، فرهنگی و ورزشی در عزای اباعبدالله‌الحسین (ع) حضور دارند و حتی برخی از چهره‌ها به مداحی می‌پردازند.

 

در ادامه با هنرمندانی که سابقه مداحی کردن دارند آشنا خواهید شد.

 

محسن ابراهیم زاده

انتشار فیلمی از خواننده تازه چهره شده موسیقی پاپ  نشان داد که وی توانایی مداحی هم دارد. محسن ابراهیم زاده با تکیه بر آموزش هایی که از موسیقی سنتی فرا گرفته به خوبی می تواند نواهای مداحی را نیز اجرا کند.

 

محمد بحرانی

سال گذشته فیلمی از نوحه‌خوانی محمد بحرانی (صداپیشه جناب خان) در هیأت خوزستانی‌های مقم مرکز منتشر شد که با استقبال کاربران فضای مجازی همراه شد.

 

بنیامین بهادری

این روز‌ها در فضای مجازی فیلمی قدیمی از بنیامین بهادری، خواننده سرشناس پاپ، منتشر شده است که او را در حین روضه‌خوانی در مراسمی با حضور حسن خلج نشان می‌دهد.

 

رضا صادقی

رضا صادقی که به گفته خود خوانندگی را از مداحی آغاز کرده است، در دهه اول محرم به خواندن مرثیه اباعبدالله (ع) در شهر بندرعباس می‌پردازد که این کار او با استقبال شدید طرفدارانش نیز مواجه شده است.

 

آرون افشار

آرون افشار که اهل شهر آمل است، در یکی از تکیه های مشهور این شهر مداحی کرده و اتفاقا نوای مداحی او نیز مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.

 

حامد زمانی

زمانی خواننده پاپی که علاقه فراوانی به محرم و عزاداری اباعبدالله (ع) دارد که نخستین کار رسمی خود را نیز با خواندن آهنگی برای امام حسین (ع) آغاز کرد.

 

هم‌خوانی رضا هلالی مداح معروف تهران با این خواننده، در مورد امام رضا (ع) نیز با استقبال مخاطبان فضای مجازی همراه شد.