وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مدل آرایش و ترفندهایی برای بزرگ نشان دادن چشم‌ها

مدل آرایش و ترفندهایی برای بزرگ نشان دادن چشم‌ها

مدل آرایش و ترفندهایی برای بزرگ نشان دادن چشم‌ها

 

 

مدل آرایش چشم را اصلا دست کم نگیرید چون انجام دادن چند کار به ظاهر کوچک می‌تواند تغییرات بزرگی در زیبایی شما ایجاد کند. در این مطلب ما به شما می‌گوییم باید چه کار کنید تا وضعیت چشم‌هایتان از خسته و نازک به روشن، پر انرژی و درشت تغییر پیدا کند.

 

مدل آرایش چشم به سبک گربه‌ها

 

 

یکی از زیباترین‌های مدل خط چشم، گربه‌ای است. این مدل علاوه بر اینکه همیشه مد است و شیک به نظر می‌رسد، باعث می‌شود چشم‌های باریک، درشت‌ و جذاب به نظر برسند. برای کشیدن خط چشم گربه‌ای لازم نیست سراغ مدل‌های ضخیم بروید. حتی اگر در گوشه‌ی چشم‌ها خطی نازک و رو به بالا بکشید باز هم می‌توانید تغییر خوبی در ظاهر چشم‌هایتان ایجاد کنید. در عین حال لازم است همراه با این ترفند یک کار دیگر هم انجام دهید. زمانی که می‌خواهید چشم‌هایتان درشت به نظر برسند، به اندازه‌ی یک نقطه از هایلایتر یا کرم پودر روشن‌تان را روی گوشه‌ی داخلی چشم‌ها، نقطه‌ی اتصال به بینی بگذارید و آن را پخش کنید. روشنایی گوشه‌ی داخلی چشم‌ها باعث می‌شود چشم‌هایی روشن‌تر و جذاب‌تر به دست بیاورید.

 

توی پلک را چه رنگی کنم؟

 

 

مداد چشم‌هایی که رنگ‌های Nude دارند، مثل بژ یا کرم و همچنین مداد سفید، می‌توانند گزینه‌های بسیار خوبی برای رنگی کردن بخش داخلی پلک‌ پایین شما باشند. این رنگ‌ها با ایجاد انعکاس روشن و زیبا، اولا چشم‌ها را درشت‌تر نشان می‌دهند و ثانیا باعث می‌شوند خستگی چشم‌ها به چشم نیاید.

 

آبی چشم‌ها قدغن؟

 

 

خیلی‌ها از معجزه‌ی مداد چشم یا خط چشم‌هایی با تناژ آبی غافل هستند و نمی‌دانند این رنگ می‌تواند ظاهرشان را شیک و چشم‌هایشان را زیباتر کند. امتحانش ضرری ندارد؛ این بار که بعد از یک شب پر از بی‌خوابی از جایتان بلند و متوجه شدید چشم‌هایتان پف دار و خسته هستند، به جای مداد مشکی از مداد آبی برای کشیدن خط استفاده کنید.

 

اندر باب فر کردن

 

 

اگر مژه‌ها را بدون استفاده از فر مژه به حال خود بگذارید، حالت چشم‌هایتان رو به پایین و خسته‌تر از همیشه خواهد بود. با استفاده از فرمژه، مژه‌ها را رو به بالا حالت دهید و سپس ریمل بزنید. یادتان باشد اگر ریملتان خیلی پر و سنگین باشد ممکن است مژه‌ها را به سمت پایین بکشد و تلاش‌هایتان را بی‌نتیجه بگذارد. پس به یک یا دو لایه‌ی سبک قناعت کنید.

 

مثلثی کار کنید

 

 

درست است که استفاده از کانسیلر باعث می‌شود سیاهی زیر چشم‌ها گرفته شود اما به خاطر داشته باشید استفاده از این وسیله‌ی آرایشی روش مخصوص خودش را دارد. اگر فکر می‌کنید گذاشتن چند نقطه کانسیلر زیر چشم و پخش‌ کردن آن در همان نواحی کافی است اشتباه میکنید. شما باید یک مثلث زیر چشم‌ها بکشید و بعد آن را با کانسیلر پر کنید. تنها با این کار است که نتیجه‌ی دلخواهتان را به دست می‌آورید. در غیر این صورت چشم‌هایتان جذابیت خاصی پیدا نخواهند کرد.

 

پر کردن جاهای خالی

 

 

برای اینکه بتوانید چشم‌هایی درشت و گیرا به نمایش بگذارید، حتما با یک مداد یا سایه‌ی ابرو داخل ابروها را پر کنید. بهتر است از سایه‌هایی با رنگ‌های متوسط، یعنی نه خیلی تیره و نه خیلی روشن کمک بگیرید. برجسته کردن ابروها در صورت، مثل این است که پاس گل را به ابرو داده باشید! ابرو تاثیر بسیار زیادی روی جذابیت چشم دارد و اگر زیباتر و پر به نظر برسد، به نفع شما تمام خواهد شد.

 

نامرئی کنید

 

 

یکی از کارهایی که ممکن است در وهله‌ی اول بی‌ربط به نظر برسد اما در نهایت به کمک شما می‌آید استفاده از رژ لب‌ هایی است که رنگ طبیعی لب‌های خودتان را دارند یا خیلی مات هستند. زمانی که آرایش سایر اجزای صورت شما مات، طبیعی یا خیلی کم باشد، به دیده شدن چشم‌ها و تمرکز روی آن‌ها کمک بیشتری می‌کند.

 

عینک را جا نگذار

 

 

روزهایی که چشم‌هایتان قد چوب کبریت شده‌اند بدون عینک آفتابی از خانه خارج نشوید. اگر تمام کارهایی را که اینجا گفتیم، انجام دهید اما از چشم‌هایتان در مقابل نور خورشید مراقبت نکنید، رسما تمام پنبه‌ها را رشته کرده‌اید. سراغ مدل‌هایی بروید که به فرم صورتتان می‌آیند و زیباترتان می‌کنند.

 

 

برای دیدن و خرید اینترنتی جدیدترین لوازم آرایش چشم و صورت و خرید انواع عینک آفتابی به فروشگاه اینترنتی دیجی استایل سر بزنید.

منبع: مجله مد و لباس فروشگاه اینترنتی دیجی استایل + مدل آرایش و ترفندهایی برای بزرگ نشان دادن چشم‌ها

 

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره