وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مدیریت زمان را به خوبی بیاموزید

مدیریت زمان را به خوبی بیاموزید
فهرست کارها و مدت زمان لازم برای انجام : اگر فکر میکنید میتوانید تمام وظایف روزانه خود را به یاد  بسپارید سخت در اشتباهید. بهترین راه برای مدیریت زمان داشتن فهرستی از کارهای روزانه و مدت زمان لازم برای اجرای این فهرست است.

اولویت بندی : مسلما در طول شبانه روز کارهای زیادی وجود دارد که انجام آنها فوری و حیاتی است و برخی کارها را نیز میتوان به زمانهای بعدی موکول کرد. ما عادت کرده ایم وقت خود را صرف انجام کارهای راحت کنیم و کارهای سخت و طاقت فرسا را به زمان نا معلومی موکول کنیم. اما بهتر است بدانید برای مدیریت زمان خود باید کارهای خود را اولویت بندی کنید. وظایف و کارها را بر اساس اهمیتی که دارند در اولویت قرار دهید.

برای وقت ارزش قائل شوید : همیشه به دنبال یافتن زمانهای مرده باشید و آنها را به بهترین شکل ممکن صرف کارهای مفید کنید. برای هر کار به اندازه لازم وقت بگذارید و زمانی را برای استراحت خود در نظر بگیرید. اجازه ندهید زمان با ارزش به راحتی از دست شما برود.

وقت کشی را تمام کنید : متاسفانه ما آدمها به وقت کشی عادت داریم. اینکه ساعاتی را به کارهای بیهوده بپردازیم و یا وقت گرانبها را صرف انجام کارهای بی ارزش کنیم برای ما امری عادی است. انسانهای موفق کسانی هستند که هرگز وقت کشی نمیکنند. آنها از در هم و برهم بودن برنامه شان دلگیر میشوند و برای هر ساعت و هر لحظه خود برنامه ای دارند که بتوانند از زمان بهره کافی ببرند خیلی خوب است.