وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مد جدید مدلهای موی مردانه

مد جدید مدلهای موی مردانه

مد جدید مدلهای موی مردانه

 

اگر میخواهید با جذاب ترین مدل موهای مردانه که دل خانمها را میبرد آشنا شوید با ادامه ی این مطلب از ایران ناز همراه باشید ! به گزارش ایران ناز  یکی از نکته های مهم برای شیک و جذاب به نظر رسیدن مردان استفاده از مدل موهای جذاب و مد روز و مناسب فرم صورت شما است. اگر به دنبال مدل مو هایی مردانه و جذاب هستید به شما پیشنهاد می کنیم خواندن این مقاله را از دست ندهید.

 

مدل موی آقایان امسال نسبت به پارسال بلند تر است. ریش، مو ، استایل مردانه امسال متفاوت به نظر میرسد چون قرار است آقایان احساس راحتی بیشتری داشته باشند، آنها دیگر لازم نیست هر ماه مو های خود را کوتاه کنند و لذت داشتن این استایل مو را کشف می کنند.

 

بنابراین ما در اینجا راهنمایی هایی را در مورد مو های بلند مردانه داریم که امید واریم شما از آن لذت ببرید:

 

مدل موی جمع یا خرگوشی BUN STYLE

مد جدید مدلهای موی مردانه

 

مدل دم اسبی Ponytail خوب است، اما اگر شما علاقه دارید که مو های خود را به صورت «کرواتی» ببندید، مدل موی جمع یا خرگوشی BUN STYLE جالب ترین مدل مویی است که شما می توانید داشته باشید. وقتی این مدل کمی نامرتب باشد جذاب تر هم می شود. شما با این مدل مو هم با کت و شلوار ، و هم با تی شرت یک مرد جلتمن و صاحب سبک در مد به نظر می رسید.

 

مدل موی نیمه بلند MID-LONG STYLE

مد جدید مدلهای موی مردانه

 

اگر مو های شما خیلی بلند نیست، شما می توانید مدل موی بسیار جذابی ایجاد کنید. اگر موهای صافی دارید مدل مو ی پف کرده male pompadour (اولین تصویر از سمت چپ) پیشنهاد هوشمندانه ایست زیرا این مدل بسیار کلاسیک و پیچیده است. اما اگر موهای مجعد و فرفری دارید شما می توانید موهای خود را به صورت هاله ای فر مانند به روی صورتتان بریزید و صورتتان را قاب کنید.

 

مدل موی باب MEN’S BOB

مد جدید مدلهای موی مردانه

 

سبک مو ی مردانه باب بسیار دیوانه کننده و جذاب است و برد پیت یک نمونه کامل از آن به شمار میرود. قد تا سر شانه این مدل ظاهر شما را به کمال می رساند. این مدل می تواند رسمی و هم غیر رسمی باشد بنابراین بسیار تنوع جالب و حیرت انگیزی دارد.

 

یک راهنمایی کوچک : در این مدل بخش اعظم از موهای خود را به یک سمت از سر خود بریزید زیرا در این صورت بسیار شیک و خوش استایل دیده می شوید.

 

مطالب مرتبط:

 

تصاویر انواع مدل مو مردانه

 

مدل ریش و مدل مو مردانه مدرن

 

عکس هایی از مدل مو عجیب و غریب این پدر و دختر

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره