وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مراقبت از پوست با روش افراد مشهور

مراقبت از پوست با روش افراد مشهور

به گزارش ایران ناز با برخی تکنیک های موثرمی توانید سلامت و شادابی پوستتان مراقبت کنید و از بروز چروک و مشکلات مختلف در آن پیشگیری کنید در این باره از برخی هنرپیشه های معروف سوالاتی پرسیده ایم و راه و روش های آن ها را برای حفظ سلامت پوستشان جویا شده ایمتکنیک‌ها و راه‌حل‌های بسیاری برای زیباتر کردن پوست و مو وجود دارد. برخی از این روش‌ها از نظر علمی ثابت شده‌اند و برخی دیگر با اینکه تاثیری در سلامت و زیبایی پوست ندارند

 

زبان به زبان چرخیده‌اند و شرکت‌های تجاری بهداشتی- آرایشی هم از آن سوء‌استفاده و محصولات متفاوتی را وارد بازار کرده‌اند. هنرپیشه‌ها جزو افرادی هستند که شادابی و سلامت پوست و مو برایشان اهمیت ویژه‌ای دارد. در این مطلب، از زبان هنرپیشه‌ها بخوانید که برای شادابی پوستشان از چه تکنیک‌هایی کمک گرفته‌اند؟ متخصصان نیز در ادامه در رابطه با علمی و موثر بودن یا نبودن این روش‌ها راهنمایی‌تان می‌کنند.

 

جنیفر آنیستون: من از کرم جلبک دریایی غنی‌شده با مواد معدنی استفاده می‌‌کنم.اگرچه با افزایش سن موهایم نازک و کم‌پشت شده اما همچنان سالم، بلند و زیباست. برای داشتن موهای زیبا از برس چوبی طبیعی روزی 3 بار استفاده می‌کنم تا به خونرسانی بهتر در ناحیه ریشه موهایم کمک کنم. برای داشتن پوستی شفاف، روشن و بدون چین و چروک و لک از کرم جلبک دریایی غنی‌شده با مواد معدنی و کرم ضدآفتاب با SPF 15 استفاده می‌کنم

 

تا از بروز لک ناشی از اشعه ماورای بنفش خورشید پیشگیری شود. از ریمل تقویت‌کننده و ترمیم‌کننده استفاده می‌کنم و برای حفظ زیبایی لب کرم مرطوب‌کننده و محافظ لب مصرف می‌کنم. همچنین نصف قاشق چایخوری شکر را با چند قطره آب مخلوط می‌کنم و با مسواک آن را روی پوست لب می‌زنم و لایه‌برداری سطحی می‌کنم. برای از بین بردن تیرگی زیر چشم کرم مرطوب‌کننده مخصوص دور چشم می‌زنم و از کمپرس سرد هم برای کاهش التهاب چشم کمک می‌گیرم.

 

پاک‌کننده‌هایی بر پایه روغن اسطوخودوس، بابونه و ویتامین C برای پاکسازی پوست، پاک کردن آرایش و نرم و لطیف نگه‌داشتن پوستم استفاده می‌کنم.2. کریستین دانست :من قبل از خرید محصولات آرایشی، محتویات آن را به دقت می‌خوانم.پوست سفیدی دارم و مجبورم مرتب از کرم‌پودر استفاده ‌کنم و به کمک آن سیاهی و کبودی زیر چشم و لک‌ها را پوشش ‌دهم. برای حالت دادن به چشم‌ها همیشه ریمل مشکی حجم‌دهنده استفاده می‌کنم.

 

مراقبت از پوست با روش افراد مشهور

 

من همیشه تقریبا آرایش یا گریم به صورتم دارم و به همین دلیل پوستم نیازمند مراقبت است. سعی می‌کنم محصولات آرایشی بیو یا طبیعی بخرم و حتما قبل از خرید فهرست ترکیبات را بررسی می‌کنم. طرفدار روغن‌های طبیعی مثل آرگان هستم. سلامت موهایم هم برایم مهم است. مدام شیوه بستن موهایم را تغییر می‌دهم زیرا بستن یک شکل مو می‌تواند عامل ریزش موی منطقه‌ای باشد. مشکل اصلی من در رنگ کردن موست.

 

با اینکه می‌دانم رنگ مو برای سلامت مو مضر است، به محض اینکه ریشه موهایم درمی‌آید آنها را رنگ می‌کنم. در ضمن عاشق اسپری‌های حجم‌دهنده مو هستم.3. اوا مندس: من سیگار را به خاطر پوستم ترک کردم .اعتراف می‌کنم که قبلا سیگاری بودم و سیگار تاثیرات مخربی روی مو و پوستم داشت و به همین دلیل آن را ترک کردم. هنوز عادات زیبایی بدی دارم که یکی از آنها خوابیدن با آرایش است و سعی دارم آن را هم ترک کنم.

 

عیب دیگرم استفاده ناکافی از مرطوب‌کننده‌هاست که تاثیر منفی آن به سرعت روی پوستم نمایان می‌شود. در مراقبت از پوست و مو، مراقبت از ابرو‌ها برایم اهمیت زیادی دارد و سعی می‌کنم تا جای ممکن آنها را پرپشت نگه دارم و خط طبیعی آنها را حفظ کنم. اگر 2 ساعت زمان داشته باشم، مسلما دوش می‌گیرم و موهایم را با روغن نارگیل چرب می‌کنم.4. اما واتسون: من برای کاهش عوارض پوستی گریم از روغن اسطوخودوس استفاده می‌کنم وقتی سر صحنه هستم،

 

گریم و آرایش دارم. خارج از ساعت کار سعی می‌کنم به پوستم فرصت تنفس بدهم. معمولا تنها یک کرم مرطوب‌کننده، چرب‌کننده لب و در نهایت خط چشم قهوه‌ای طبیعی و ریمل دارم. برای کاهش شدت آسیب به پوست هنگام پاک کردن گریم و آرایش، از یک حوله مرطوب گرم آغشته به روغن اسطوخودوس استفاده می‌کنم.5. آنجلینا جولی :من کرم خاویار و محصولات بیو استفاده می‌کنم تا جای ممکن کم آرایش می‌کنم و علاقه خاصی به مواد آرایشی بیو دارم.

 

اهمیت خاصی به مراقبت از موهایم می‌دهم و از شامپو و رنگ موهایی استفاده می‌کنم که بیو هستند و تا جای ممکن تلاش می‌کنم آسیب کمتری به موها برسد. برای محافظت از پوست، کرم خاویار استفاده می‌کنم. خاویار غنی از امگا3 است و چربی خوب و پروتئین بالایی دارد و سبب شفافیت پوست می‌شود و از افتادگی آن جلوگیری می‌کند.

 

مراقبت از پوست با روش افراد مشهور

 

کریستین اسکات توماس: من برای رفع تیرگی زیر چشم‌هایم کپسول امگا3 می‌خورم بعد از حمام یک لایه ضخیم کرم مرطوب‌کننده روی پوستم می‌زدم. اهمیت ویژه‌ای هم به پاک کردن آرایش صورتم می‌دهم. شیرپاک‌کن را با روغن بادام مخلوط می‌کنم و روی صورتم می‌زنم. بعد صورتم را می‌شویم و از کرم مرطوب‌کننده استفاده می‌کنم.

 

زیر چشمانم گود رفته و سیاه است که برای درمان آن کپسول امگا3 می‌خورم.7. استرید فریزبی: من پوست حساسی دارم و محصولات آرایشی‌ام را تغییر نمی‌دهممعمولا در طول روز آرایش نمی‌کنم تا پوستم تنفس کند. متاسفانه سیگار می‌کشم و می‌دانم سیگار برای پوست مضر است.

 

سعی می‌کنم آن را ترک کنم. من زیاد مسافرت می‌کنم و پوست حساسی دارم. به همین دلیل محصولات آرایشی- بهداشتی‌ام را تغییر نمی‌دهم.پوست من استمن بدون قرص 10 ساعت در شب می‌خوابم و می‌دانم این توصیه اقتصادی عالی برای داشتن پوستی شاداب و سالم است.

 

در عین حال زیاد آب می‌نوشم و هرگز بدون ضدآفتاب از خانه خارج نمی‌شوم.9. جسیکا چاستن: من از بخور گلاب و چای سبز استفاده می‌کنممن عاشق بخور گلاب برای پوست صورتم هستم. بخور گلاب پوست را مرطوب و ذهن را آرام می‌کند. چای سبز می‌نوشم و حس می‌کنم به دلیل اینکه غنی از آنتی‌اکسیدان‌هاست،

 

تاثیر مثبتی روی پوستم دارد.10. اوا لونگوریا: من صورتم را کیسه می‌کشم!راز زیبایی و شفافیت پوست من این است که به اندازه کافی می‌خوابم. از مرطوب‌کننده‌ها مرتب استفاده می‌کنم و عادت دارم صورتم را کیسه بکشم تا به صورت عمقی پاکسازی شود. شنیده‌ام این کار مشابه همان پیلینگ است که پزشکان انجام می‌دهند.

 

مراقبت از پوست با روش افراد مشهور

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره