وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

کار هولناک مرد آمریکایی با زن زیبای ایرانی +عکس

کار هولناک مرد آمریکایی با زن زیبای ایرانی +عکس

کار هولناک مرد آمریکایی با زن زیبای ایرانی

 

چند روز پیش خبری تلخ مردم پورتلند آمریکا را ناراحت کرد . به گزارش ایران ناز به صورت کاملا اتفاقی و در ماجرایی عجیب ، پلیس آمریکا ، جسد زن جوان ایرانی که با شلیک گلوله کشته شده بود ، را پیدا کرد . به گزارش ایران ناز مقتول که میترا مهرآبادی نام دارد با همسر و دخترش سه سال پیش از تهران به شهر پورتلند در آمریکا مهاجرت نموده بود و در یک شرکت بیمه مشغول بود .

 

به گزارش ایران ناز ميترا مهرآبادي، کتابدار سابق دانشگاه تهران سه سال پيش همراه با همسر و دختر خردسال‌شان به امريکا مهاجرت کرده بودند و در شهر پورتلند واقع در ايالت اورگان سکونت داشتند، مرد امريکايي هم که درون خودرواش با شليک گلوله‌اي خودش را کشته است با ميترا آشنايي داشته و هر دو در يک شرکت بيمه کار مي‌کردند. ضمن اينکه با هم رفت و آمد خانوادگي نيزداشتند.

 

ماجرا ازین قرار است که مأموران پليس شهر پورتلند ابتدا با جسد غرق در خون مرد 51 ساله امريکايي به نام «جيمي آلن مورگان» داخل خودرواش روبه‌رو شدند.

 

کار هولناک مرد آمریکایی با زن زیبای ایرانی +عکس

 

ساعت 10 و 6 دقيقه صبح روز شنبه اين هفته مأموران پليس هنگام گشت با ديدن «جيمي» که کنار خيابان خلوت شهر درون خودرواش نشسته بود، به او ظنين شدند و سوار بر خودروي پليس به آرامي به او نزديک شدند تا علت توقفش را در آن ساعت صبح در خيابان بپرسند. اما او با ديدن خودروي گشت پليس که از پشت سر به او نزديک مي‌شد وحشتزده تصميم عجيبي گرفت. دو افسر گشت به چند قدمي او رسيده بودند که ناگهان صداي شليک گلوله‌اي از درون خودرو شنيدند و با نگاهي به داخل آن جسد را ديدند که غرق خون پشت فرمان خودرو افتاده بود. افسران با خودکشي «جيمي» به اين فکر افتادند که به احتمال زياد اين مرد مرتکب جرمي شده که با ديدن پليس گمان برده مأموران با اطلاع از جرم براي دستگيري‌اش آمده‌اند و تصميم به خودکشي گرفته است.

 

کارآگاهان در جريان تحقيق پي بردند «مورگان» در يک شرکت بيمه کار مي‌کرد که ساختمان آن در فاصله دو کيلومتري محل خودکشي‌اش واقع است. تحقيقات پليس درباره اين خودکشي ادامه داشت تا اينکه کارآگاهان جنايي ساعت هفت و چهل دقيقه بعدازظهر همان روز در ساختمان شرکت بيمه، با جسد ميترا مهرآبادي روبه‌رو شدند که با شليک چند گلوله در پشت ميزش هنگام کار کشته شده بود.

ميترا که در همان شرکت همکار مورگان بود در آن روز تعطيل آخر هفته به تنهايي در محل کارش احتمالاً براي اضافه کاري حضور داشت که قاتل وارد ساختمان خلوت و خالي از کارمندان شده و با شليک چند گلوله پياپي اين زن را کشته و از شرکت بيرون آمده است.

 

اين ظن براي کارآگاهان پيش آمد که احتمالاً «جيمي» در آن روز هنگام صبح با اطلاع از حضور ميترا وارد ساختمان شرکت شده و او را کشته است.

 

اکنون پليس اسلحه‌اي که پس از خودکشي «جيمي» در خودرواش پيدا کرده را به آزمايشگاه جنايي پليس فرستاده‌اند تا روشن شود آيا زن جوان هم با همين سلاح کشته شده است يا نه؟

 

پليس در ادامه تحقيقات دريافت «جيمي» علاوه بر همکار بودن در شرکت بيمه با ميترا، رفت و آمدهاي خانوادگي نيز با آنها داشته است.

 

همسر «جيمي» نيز به پليس گفته است خبر ندارد هنگامي که آن روز صبح شوهرش از خانه بيرون مي‌رفت اسلحه‌اي با خود داشته يا نه و فکر نمي‌کند بين شوهرش و ميترا دشمني وجود داشته است.

 

يکي از دوستان ايراني ميترا هم در صفحه فيس‌بوک خود نوشته: ميترا پس از گذراندن دوره دانشگاه با اعضاي خانواده‌اش به امريکا مهاجرت کرده تا زندگي تازه‌اي را آغاز کند اما افسوس که.

 

مطالب مرتبط:

 

جنجال قتل مدلینگ اردبیلی سونیا فتحی + عکس

 

قتل وحشتناک بازیگر مرد 41 ساله در خانه مجری تلویزیون (عکس)