وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مردی بخاطر زیبایی بیش ازحد زنش پوستش را کند +عکس

مردی بخاطر زیبایی بیش ازحد زنش پوستش را کند +عکس

مردی بخاطر زیبایی بیش ازحد زنش پوستش را کند +عکس

 

اعتراف هولناک مرد شکاک و خشن پلیس را شوکه کرد ! به گزارش ایران ناز گم شدن ناگهانی زنی که از دست شوهر عصبی و خشنش فراری بود باعث شد پلیس شوهر این زن را دستگیر کند و در بازجویی های فنی از این مرد خشن به اعتراف عجیبی برسد ! این مرد عصبی که سابقه خشونت و ضرب و شتم زن را داشته است گفت چون زنش بسیار زیبا و سکسی و جذاب بوده پوست صورتش را کنده است تا کسی دیگر عاشقش نشود و او را از چنگش در نیاورند!

مردی بخاطر زیبایی بیش ازحد زنش پوستش را کند +عکس

 

به گزارش ایران ناز،ماجرا ازین قرار است که “راشل مديسون” 44 ساله که زير بار رفتار خشونت آميز همسرش تاب نياورده بود و به ناچار به فلوريدا فرار کرده بوده به طرز مرموزي مفقود شده است. وي که به خانه عمه اش در فلوريدا پناه برده براي پياده روي از خانه خارج شده که تاکنون بازنگشته است. پليس ضمن ابراز نگراني از وضعيت زن جوان تحقيقات خود را آغاز کرده است. جارويس همسر قرباني که بارها وي را مورد سواستفاده و آزار قرار داده بود زماني که از نقشه همسرش براي فرار مطلع شد راشل را به زور اسلحه گروگان گرفته بود که در نهايت قرباني با تيزهوشي توانست از شکنجه گاه خود به کمک عمه اش فرار کند.

 

حال با توجه به اينکه جارويس از محل فرار همسرش مطلع بوده خانواده قرباني اذعان مي کنند، دامادشان در مفقودي راشل دست دارد. حتي در مدت زمان حضور راشل در فلوريدا، جارويس چند تماس تهديدآميز نيز با عمه همسرش داشته است.

 

گزارش ها حاکي از آن است که جاوريس روي خالکوبي همسرش اسيد ريخته که منجر به ايجاد زخم بزرگي شده است. حتي با چاقو پشت گردن قرباني را نيز پوستش را کنده و زخمي کرده است. مقامات در حال حاضر وي را فردي مفقود شده مي دانند که در معرض خطر جدي قرار دارد. بعدازظهر دوشنبه جارويس مديسون در اينديانا توسط پليس بازداشت شده و تحت بازجويي قرار دارد. وي گفت که از ناپديد شدن همسرش اطلاع ندارد و دليل آزارهاي قبلي اين بود که راشل زيبا بوده و او مدام فکر مي کرده که افرادي قصد دارند او را از چنگش دربياوردند. پليس معتقد است که با يک مرد رواني طرف است

 

مطالب مرتبط:

 

موزه انسان های پوست کنده! عکس (18-)

 

فاجعه ای جبران ناپذیر ازسوءظن مرد شکاک

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره