وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مرد مشهدی از لحظه خودکشی اش برای زنش عکس فرستاد

مرد مشهدی از لحظه خودکشی اش برای زنش عکس فرستاد

مرد مشهدی از لحظه خودکشی اش برای زنش عکس فرستاد

 

به گزارش ایران ناز , زن جوان از دیدن عکسی که همسر مشهدی اش برای او در فضای مجازی فرستاده بود شوکه شد ! ماجرا ازین قرار بود که اختلاف خانوادگی یک زوج جوان در مشهد، ماجرای سیگنال مرگ در تابوت آهنین را رقم زد.ساعت 20:30 نهم تیر، زن جوانی که به همسرش سوءظن پیدا کرده بود، افکار ذهنی خود را با شوهرش در میان گذاشت اما شوهر 30 ساله این زن که دچار تالمات روحی بود از سخنان همسرش به شدت رنجید و در حالی که مدعی بود «تو با آبروی من بازی می کنی!»با حالت قهر از خانه خارج شد.

 

زن جوان که با رفتن همسرش نگران شده و از کلام خود پشیمان بود، تلاش کرد تا سرنخی از محل اقامت شوهرش بیابد اما همه تلاش‌های او بی‌نتیجه بود. در حالی که هر لحظه بر اضطراب و نگرانی زن جوان افزوده می شد عقربه های ساعت نیز از نیمه شب عبور کرده و به نزدیکی 2 بامداد رسیده بود.

 

در این هنگام پیامک خداحافظی همسرش، روی گوشی تلفن هوشمند نقش بست. مرد جوان که از طریق شبکه های اجتماعی تصویر پنج بسته خالی قرص اعصاب و روان را برای همسرش ارسال کرده بود، در آخرین خداحافظی به او گفت: «من همه این قرص ها را خورده ام و می خواهم خودکشی کنم!»

 

مرد مشهدی از لحظه خودکشی اش برای زنش عکس فرستاد

 

زن جوان که هنوز نمی توانست این ماجرا را باور کند به یاد خودکشی قبلی همسرش افتاد که یک بار دیگر نیز دست به چنین کار خطرناکی زده بود! با وجود این، او نمی توانست محل اقامت شوهرش را پیدا کند. او که دیگر چاره ای جز پناه بردن به قانون Lawنداشت، عازم کلانتری آبروان شد و ماجرای مفقود شدن همسرش را شرح داد.

 

پرونده ای در این باره تشکیل و پس از صدور دستوری از سوی قاضی شعبه 438 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در حدود ساعت 13:45 به پلیس آگاهی خراسان رضوی ارجاع شد. با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، گروه ویژه ای از کارآگاهان اداره جنایی مامور رسیدگی به پرونده شدند.

 

با آن که وقت اداری به اتمام رسیده بود اما کارآگاهان به ردیابی های اطلاعاتی پرداختند و بدین ترتیب برخی کارآگاهان دوباره به محل کار بازگشتند تا بتوانند شماره پلاک پراید جوان 30 ساله را ردیابی کنند. دقایق به تندی می گذشت و دیگر سازمان ها نیز به کمک کارآگاهان آمده بودند. هیچ خبری از مرد گم شده نبود و زنگ تلفن همراهش نیز بی پاسخ می ماند.

 

هنوز یک ساعت از این ماجرا نگذشته بود که خبر تلخی در بی‌سیم ها پیچید: «جسد مرد جوانی در محدوده قاسم آباد مشهد کشف شده است!»

 

این در حالی بود که بررسی پلاک خودرو و بازبینی دوربین های مداربسته نشان می داد مرد 30 ساله حدود ساعت 10 دقیقه بامداد و قبل از آخرین تماس با همسرش از منطقه قاسم آباد عبور کرده است. این موضوع بیانگر آن بود که احتمالا جسد کشف شده مربوط به جوان 30 ساله باشد بنابراین در حالی گروهی از کارآگاهان با همکاری عوامل بررسی صحنه جرم  عازم منطقه قاسم آباد شدند که ردیابی های اطلاعاتی دیگری نیز از حضور مرد 30 ساله در محدوده یکی از باغ تالارهای طرقبه شاندیز حکایت داشت.

 

به همین دلیل کارآگاهان از خانواده مرد گم شده خواستند تا به همراه پلیس به طرقبه بروند. از سوی دیگر بررسی های جسد کشف شده در قاسم آباد نشان می داد که متوفی مردی کارتن خواب بوده که احتمالا بر اثر تزریق زیاد مواد مخدر  جان باخته است.

 

دیگر کارآگاهان به یقین رسیدند که مرد جوان به منطقه طرقبه رفته است. دقایقی بعد وقتی خانواده مرد گم شده و نیروهای پلیس به محدوده احتمالی باغ تالار رسیدند، مشاهده کردند که پیکر بیهوش جوان 30 ساله داخل خودروی پراید افتاده است. آن ها بلافاصله با اورژانس تماس گرفتند و دست به دعا برداشتند. وقتی نیروهای اورژانس به محل رسیدند که مرد 30 ساله آخرین نفس هایش را می کشید. آن ها بلافاصله او را به بیمارستان شریعتی و سپس به بیمارستان امام رضا(ع) مشهد منتقل کردند و این گونه، این مرد جوان، از مرگ در تابوت آهنین نجات یافت چرا که سیگنال های گوشی تلفن همراهش، ظن کارآگاهان را برانگیخته بود.

 

این مرد بعد از تلاش کادر درمانی و اقدامات بی شائبه کارآگاهان پلیس، به بهبودی نسبی رسید اما هنوز در بیمارستان بستری است.

 

مرد مشهدی از لحظه خودکشی اش برای زنش عکس فرستاد