وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مرگ مرموز عروس و داماد قبل از مراسم پاتختی (تصاویر)

مرگ مرموز عروس و داماد قبل از مراسم پاتختی (تصاویر)

مرگ مرموز عروس و داماد قبل از مراسم پاتختی

 

به گزارش ایران ناز نوعروس و داماد جوان سیرجانی در شب حجله عروسیشان جان باختند ! در حادثه ای غم انگیز خانواده عروس و داماد جوان که منتظر برپایی جشن پاتختی و دیدن عروس بودند با جنازه ی این عروس و داماد روبرو شدند

 

ماجرا ازین قرار است که عروس و داماد که پس از پایان جشن عروسی راهی خانه بخت شده بودند، ساعاتی بعد قربانی حادثه مرگباری شده و جان باختند.به گزارش ایران ناز ، یکشنبه ۱۷ بهمن عروس و داماد ۲۵ و ۳۶ ساله پس از پایان جشن عروسی و بدرقه میهمان‌ها، با هزار امید و آرزو راهی خانه مشترک شدند.

 

داماد جوان کارمند و دانشجوی دکترا بود. نوعروسش نیز دانشجوی کارشناسی ارشد بود. پس از پایان عروسی، میهمان‌ها راهی خانه‌هایشان شدند تا برای روز بعد ومراسم پاتختی آماده شوند، اما ظهر روز بعد که قرار بود عروس برای مراسم عصر آماده شود هیچ خبری از او و داماد نبود.

 

نه تلفن‌های همراهشان و نه تلفن خانه‌شان جواب نمی‌داد. خانواده‌ها نگران شده بودند و فکرشان به هر جایی می‌رفت؛ سراسیمه و هراسان به سمت خانه زوج جوان رفتند اما هیچ‌کس در را باز نمی‌کرد. از آنجا که خانه نوساز بود و درضد سرقت داشت امکان شکستن در هم وجود نداشت.

 

همه فامیل جمع شده بودند، شکی نبود که اتفاق بدی رخ داده است. نخستین تماس‌ها با آتش‌نشانی، اورژانس و پلیس گرفته شد و لحظاتی بعد نیروهای پلیس و امداد و آتش‌نشانی به محل رسیدند.

 

حامد مؤذنی معاون عملیات آتش‌نشانی سیرجان گفت: «ساعت ۲ بعدازظهر دوشنبه ۱۸ بهمن گزارش حادثه به آتش‌نشانی اعلام و تیم عملیاتی بلافاصله به محل اعزام شد. ساختمان یک طبقه و نوساز و در ورودی هم ضد سرقت بود. به همین خاطر اقوام با شکستن شیشه پنجره‌ها تلاش زیادی برای ورود به محل حادثه کرده بودند که موفق نشده بودند. بنابراین آتش‌نشانان با تجهیزات مخصوص وارد عمل شده و در را باز کردند.

 

بوی چسب کاغذ دیواری فضای اتاق را گرفته بود واجساد عروس و داماد در اتاق خواب پیدا شد. نیروهای امدادی بلافاصله وارد عمل شدند و با احتمال اینکه بتوانند زوج جوان را نجات دهند پس از اقدامات اولیه هر دو را به بیمارستان انتقال دادند، اما متأسفانه امکان نجات‌شان نبود. خانه گازکشی بود اما شوفاژ داشت ولی چند احتمال برای فوت آنها وجود دارد. بنابراین علت حادثه مشخص نیست و اجساد به پزشکی قانونی انتقال یافتند.»

 

مرگ مرموز عروس و داماد قبل از مراسم پاتختی (تصاویر)

 

تحقیقات پلیسی ادامه دارد

 

سرهنگ ایران‌نژاد، فرمانده انتظامی سیرجان گفت: «زمانی که گزارش این حادثه در ساعت ۲ بعدازظهر دوشنبه به ما رسید مأموران به محل اعزام شدند، پس از اینکه آتش‌نشانان در را باز کردند پیکر عروس و داماد پیدا شد و با وجود تلاش امدادگران عملیات احیای این زوج در بیمارستان نتیجه نداشت.

 

با توجه به اینکه از مراسم ازدواج عروس و داماد چند ساعتی می‌گذشت و بوی چسب کاغذ دیواری نیز در فضا پیچیده بود احتمال مسمومیت غذایی، دارویی و حتی گاز گرفتگی مطرح و اجساد برای تعیین علت مرگ به پزشکی قانونی انتقال داده شدند.

 

مرگ مرموز عروس و داماد قبل از مراسم پاتختی (تصاویر)

 

از آنجا که خانواده‌های این زوج کالبد شکافی را نپذیرفتند علت دقیق مرگ آنها هنوز مشخص نشده اما بی‌شک قتل و جنایتی در میان نبوده است. این خانه نوساز بوده و به گفته بستگان عروس و داماد، روز قبل از عروسی کاغذ دیواری شده بود. با این حال تحقیقات در این پرونده همچنان ادامه دارد.»

 

در این حادثه که بعد ازظهر دوشنبه 18 بهمن به پلیس و آتش‌نشانان گزارش شد، پیکرهای عروس 25 ساله و داماد 36 ساله که به علتی نامعلوم جان باخته بودند درخانه‌شان پیداشد.ازسوی دیگر تحقیقات در این زمینه از سوی پلیس و کارشناس‌ها آغازشد تا اینکه علت اصلی مرگ گازگرفتگی اعلام شد.

 

سرهنگ محمدرضا ایران‌نژاد فرمانده انتظامی سیرجان گفت: «در تحقیقات تکمیلی پلیس و با توجه به اعلام نظریه کارشناسی مشخص شد این زوج جوان، به خاطر روشن کردن پکیج شوفاژ دیواری، ونقص ایمنی دردودکش دچار گازگرفتگی شده وجان سپرده‌اند.»

 

پیکر عروس و داماد سیرجانی در حالی امروز به خاک سپرده شد که علت فوت آن ها گازگرفتگی اعلام شد.

 

مطالب مرتبط:

 

اتفاق وحشتناکی که در حمام بر سر دو خواهر آمد

 

گاز گرفتگی موجب مرگ جوان 22 ساله شد (عکس)

 

نکات ایمنی برای جلوگیری از گاز گرفتگی

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره