وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مصرف این داروها براي کرونا خطرناک است

مصرف این داروها براي کرونا خطرناک است

مصرف این داروها براي کرونا خطرناک است

 

به گزارش ایران ناز , در صورت مصرف این قرصها باعث میشوید سیستم ایمنی بدن شما ضعیف تر گشته و راحت تر به ویروس کرونا مبتلا شوید و یا در صورت ابتلا , امکان درمان شما کمتر بشود . باه ژِروم سالومون، مديرکل بهداشت عمومي فرانسه اعلام کرد: “گزارش‌هاي به دست آمده حاکي از بروز عوارض جانبي جدي پس از مصرف داروهاي ضد التهاب غير استروئيدي (NSAID) توسط افراد مبتلا به بيماري کوويد 19 است.”

 

مصرف این داروها براي کرونا خطرناک است

 

آقاي سالومون تاکيد کرد که مبتلايان به ويروس کرونا در صورت مواجه شدن با تب و درد غيرقابل تحمل از پاراستامول (استامينوفن) استفاده کنند. پيش‌تر اوليويه وران، وزير بهداشت فرانسه نيز با انتشار توييتي توصيه کرده بود که در صورت بروز تب از پاراستامول (استامينوفن) يا آسپيرين به جاي ساير داروها استفاده شود.

 

داروي ضد التهابي غير استروئيدي (NSAID) و ممنوعه داراي خواص ضد التهاب و مُسکن هستند که نام ژنريک آنها در فهرست زير آمده است: ( مصرف این داروها خطر مرگ بخاطر ابتلا به ویروس کرونا را افزایش میدهد )

 

مفناميک اسيد

آسکلوفناک

تياپروفنيک اسيد

آلمينو بروفن

نيفلوميک اسيد

سلکوکسيب

دکسکتوپروفن

ديکلوفناک

اتودولاک

اتوريکوکسيب

فنوپروفن

فلور بيپروفن

ايبوپروفن

کتوپروفن

ايندومتاسين

ملوکسيکام

نابومتون

ناپروکسن

پيروکسيکام

سولينداک

 

البته اين داروها در سراسر جهان با نام‌هاي تجاري مختلفي توليد و عرضه مي‌شود لذا پيش از مصرف هر دارويي بايد به نام ژنريک آن دقت کرد.

 

همچنين بايد توجه داشت که در اين فهرست داروهايي وجود دارد که ممکن است به دليل وجود بيماري مزمن تجويز شده باشد لذا مصرف آنها نبايد بدون نظر پزشک معالج متوقف شود.

 

وزير بهداشت فرانسه روز شنبه اعلام کرد که داروهاي ضدالتهاب مانند ايبوپروفن و کورتيزون مي‌توانند از عوامل تشديد کننده بيماري کرونا باشند.

 

اوليويه وران، وزير بهداشت فرانسه با انتشار توييتي توصيه کرد که در صورت بروز تب از پاراستامول (استامينوفن) يا آسپيرين به جاي ساير داروها استفاده شود.

 

ايبوپروفن که با نام‌هاي تجاري ادويل و نوروفن نيز در بازار عرض مي‌شود از دسته داروي‌هاي ضدالتهاب غيراستروئيدي است که به گفته وزير بهداشت فرانسه باعث تشديد اثر عفونت در بدن و سخت‌تر شدن روند درمان مي‌شود.

 

فروش بدون نسخه داروهاي خانواده ايبوپروفن مانند ادوليم در فرانسه ممنوع شده است.

 

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره