وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

معجزه روغن کرچک برای پوست و مو

معجزه روغن کرچک برای پوست و مو

معجزه روغن کرچک برای پوست و مو

 

هنگامی که درباره روغن کرچک فکر می کنید، احتمالا همانند بیشتر مردم آن را به عنوان یک ملین به خاطر می آورید. اما این روغن توانایی هایی فراتر از آن دارد. از تسکین درد عضلات و مفاصل تا کمک به خواب بهتر و پوست سالم تر، روغن کرچک یکی از محصولاتی است که هر فردی باید در خانه آن را داشته باشد.در این مطلب می خواهیم شما را با خواص معجزه آسای این روغن برای سلامت پوست و مو آشنا کنیم پس با ایران ناز همراه باشید.

 

مصرف روغن کرچک تاثیر شگفت انگیزی روی سلامت و زیبایی پوست و موی خانم ها دارد و باعث کاهش مشکلات پوستی و درد های مفصلی می شود.روغن کرچک تاثیرات بسیار زیادی بر روی پوست ،مو و بدن خانم ها دارد و در اینجا به معرفی خواص مثبت روغن کرچک میپردازیم.

 

درمان زگیل
روغن کرچک در درمان زگیل بسیار موثر است برای از بین بردن خال و زگیل کافیست روغن کرچک را بصورت یکنواخت و با فشار ملایم به مدت چند دقیقه بر روی ناحیه مورد نظر بمالید و هربار انجام اینکار در هفته میتواند به ازبین رفتن زگیل کمک کند.

 

از بین بردن قارچ های پوستی
یکی دیگر از خواص مثبت روغن کرچک ازبین بردن قارچ پوستی و عفونت پوستی است، استعمال روغن کرچک بر روی پوست سبب ازبین رفتن عارضه های پوستی می شود.

 

روغن کرچک
آشنایی با هزار و یک خاصیت روغن کرچک

 

تسکین درد آرتروز
آرتروز از جمله بیماری هایی است که بسیاری از بانوان به آن دچار می شوند، برای تسکین درد آرتروز کافیست کمی روغن کرچک را گرم کنید و بر ناحیه دردناک ماساژ دهید.

 

پوست خود را با روغن کرچک روشن کنید
فصل سرما سبب خشکی پوست می شود و مرطوب کردن پوست از جمله عوامل مهم در این فصل است برای مرطوب کردن پوست خود می توانید از روغن کرچک استفاده کنید زیرا این روغن تا لایه های زیرین پوست شما را مرطوب می کند؛ همچنین بر اساس تحقیقات روغن کرچک می تواند به روشن شدن رنگ پوست شما کمک کند.

 

مژه هایی پر رنگ با ماسک خانگی روغن کرچک
اگر میخواهید مژه هایی زیبا و پر رنگ داشته باشید، کافیست از روغن کرچک استفاده کنید برای درست کردن این ماسک یک قاشق غذاخوری موم زنبور عسل را با حرارت آب کنید و آنرا به ٢ قاشق غذاخوری روغن کرچک اضافه کنید و اگر مایل باشید می توانید کمی پودر زغال به آن بیافزایید تا مژه هایتان را مشکی کند.

 

درخشان کردن موها
روغن کرچک سبب درخشندگی مو می شود و اگر به دنبال داشتن مو هایی شفاف، مشکی، پرپشت و ضخیم هستید کافیست هر بار قبل از استحمام، مو های خود را با روغن کرچک ماساژ دهید

 

روغن کرچک
تقویت موها با روغن کرچک

 

تقویت مو ها
تاثیر فوق العاده روغن کرچک در تقویت و رشد مو را نمی توان نادیده گرفت؛ با استفاده از این روغن پس از 2 هفته شاهد رشد چشمگیر مو های خود خواهید بود.

 

نرم کننده طبیعی پوست
اگر به دنبال نرم کننده ای هستید که در کمترین زمان و با کمترین قیمت به موهایتان حالت دهد می توانید از روغن کرچک استفاده کنید این روغن بیش از هر نرم کننده دیگر موهایتان را نرم می کند

 

رفع موخوره در خانه
موخوره بلای جان خانم ها است و آن ها همواره به دنبال راهی هستند تا این مشکل را از بین ببرند و حتی گاهی اوقات به راه های شیمیایی خطرناک متوصل می شوند؛ کافیست بدانید که به هیچ یک از این کار ها نیاز نیست و تنها با استفاده از روغن کرچک می توانید این مشکل را برطرف کنید.

 

استفاده از روغن کرچک برای رشد ابروها
روغن کرچک، روغن مغذی دیگری برای تسریع رشد ابروها می باشد. سه قطره روغن کرچک را به ابروهای خود بمالید و شروع به ماساژ دادن آن منطقه از پوست کنید. این کار را حداقل یک بار در روز انجام دهید و ماساژ دادن آن را برای مدت 30 تا 60 ثانیه انجام دهید.

 

معجزه روغن کرچک برای پوست و مو

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره