وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

معجزه زیبایی با این روغن طبیعی

معجزه زیبایی با این روغن طبیعی

معجزه زیبایی با این روغن طبیعی

 

اینکه چگونه از پوست خود محافظت کنیم امری مهم است اما یکی از مهمترین محافظت ها مرطوب نگه داشتن پوست است یکی از بهترین لوسیون ها برای مرطوب سازی دست و صورت و بدن که می تواند به عنوان مرطوب کننده روزانه مورد استفاده قرار گیرد روغن نارگیل می باشد . درصورتیکه پوست خشک و زبری دارید روغن نارگیل می تواند با خاصیت مرطوب کننده گی و مغذی بودن ، پوست را حتی بهتر از مرغوب ترین نوع کرم های مرطوب کنند نرم و لطیف کند .

 

نحوه استفاده از روغن نارگیل برای مرطوب کردن صورت: صورت خود را بشویید و به اندازه یک سکه از روغن نارگیل را برداشته و بصورت دایره وار و با آرامش روی صورت خود بمالید. به مدت ۵ دقیقه صبر کنید تا روغن به خوبی جذب پوست شود.پوست: هر قسمتی از پوست که زبر یا ترک خورده است را با مقداری روغن نارگیل و بصورت دایره وار به آرامی مالش دهید.

 

برق لب ترمیمی با روغن نارگیل : به اندازه کافی از روغن برداشته و برای مرطوب کردن و برطرف کردن چین و چروک، آن را روی لب بمالید.تقویت پوست اطراف ناخن با روغن نارگیل : مصرف روزانه روغن نارگیل به صورت ماساژ روی پوست کناره ناخن علاوه بر استحکام و تسریع رشد ناخن ها پوسته پوسته شدن اطراف ناخن را نیز کاهش می دهد .

 

درمان آفتاب سوختگی پوست با روغن نارگیل : درصورتیکه پوست شما دچار آفتاب سوختگی شد ، روغن نارگیل می تواند هرگونه اثر آفتاب سوختگی را از روی پوست درمان کند . همچنین ترکیب روغن نارگیل با عصاره آلوئه ورا و اسانس اسطوخودوس که برای مدتی در یخچال نگهداری شده و سرد باشد اثربخشی بیشتری دارد .این معجزه پوست را هیچ گاه از خود دور نکنید

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره