وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

معرفی انواع شیمر و هایلایتر مخصوص صورت و بدن

معرفی انواع شیمر و هایلایتر مخصوص صورت و بدن

معرفی انواع شیمر و هایلایتر مخصوص صورت و بدن

 

محصولی که امروزه در بین بانوان بخصوص دختران جوان طرفداران بسیاری پیدا نموده هایلایتر است که می تواند به ظاهر شما جلوه ای براق و درخشان داده و موجب درخشش پوست صورت و بدن شما گردد.

 

هایلایترها انواع مختلفی داشته و در رنگبندی های متنوع در بازار محصولات آرایشی موجود می باشند. از پرطرفدارترین نمونه های هایلایتر نوع مایع آن می باشد که استفاده از آن بسیار آسان بوده و به زیبایی بر روی پوست فید خواهد شد.

 

همچنی هایلایترهای جامد می تواند بعد و درخشش زیبایی به تیغه بینی و یا کشیدگی بی نظیری به گونه های شما ببخشد.

 

نوعی از هایلایترها که به تازگی وارد بازار محصولات آرایشی شده است شیمر نام دارد که غلظت آن از نمومه مایع هایلایتر بیشتر بوده و پوشش دهی کاملی را بر روی پوست ایجاد می نماید.

 

در ادامه به معرفی برخی از این محصولات که در فروشگاه پیراکده با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب قابل سفارش می باشند می پردازیم.

 

معرفی انواع شیمر و هایلایتر مخصوص صورت و بدن

 

هایلایتر مایع شاین تایلامی  TAILAIMEI

از محصولات پرطرفدار برند پرفروش تایلامی هایلایتر مایع با پوشش دهی شاین می باشد که دارای 4 رنگ کاربردی و پرطرفدار بوده و جلوه ای شاین و درخشان را بر روی پوست شما ایجاد می نماید.

 

هایلایتر مایع شاین تایلامی بافتی بسیار سبک با پوشش دهی یکدست داشته و برای استفاده در مدت زمان های طولانی بسیار مناسب می باشد. پیگمنت و شاین این محصول بسیار بالا بوده و پوشش جذاب و درخشان را بر روی پوست ایجاد خواهد نمود.

 

رنگبندی هایلایتر تایلامی برای هر نوع سلیقه و سبک آرایش مناسب می باشد. این محصول پرطرفدار را می توانید با بالاترین کیفیت و قیمتی مناسب در فروشگاه پیراکده سفارش دهید.

 

معرفی انواع شیمر و هایلایتر مخصوص صورت و بدن

 

شیمر (هایلایتر) مایع هدی بیوتی  Huda Beauty

از جدیدترین محصولات برند هدی بیوتی می توان به شیمر مایع هدی بیوتی اشاره نمود. این محصول غلظتی بیشتر از هایلایترهای مایع داشته و پوششی بالا و یکدست را بر روی پوست ایجاد می نماید.

 

شیمر هایلایتر مایع هدی بیوتی با سه رنگ بسیار جذاب و پیگمنت و شاین بالا موجب درخشش و جذابیت ظاهر پوست شما شده و زیبایی خیره کننده ای به ظاهر شما می بخشد.

 

از این محصول می توان بر روی پوست صورت و بدن استفاده نمود همیچنین به کمک آن می توانید یک سایه چشم شاین با پیگمنت بالا را در اختیار داشته باشید.

 

شیمر هدی بیوتی می تواند این امکان را برای شما فراهم نماید تا برنزه کرده پوست خود را بدون هیچگونه دستگاه انجام داده و از زیبایی و درخشش پوست خود نهایت لذت را ببرید شمیر مایع هدی بیوتی از کیفیت بالایی برخوردار بوده و بر روی پوست ماسیدگی ایجاد نخواهد کرد و بصورت یکدست و صاف بر روی پوست شما پخش خواهد شد.

 

معرفی انواع شیمر و هایلایتر مخصوص صورت و بدن

 

شیمر (هایلایتر) مایع نانو  Nano

شیمر نانو از محصولات پرطرفدار در بین بانوان می باشد که با 4 رنگ زیبا و جذاب کاربرد بسیاری در آرایش شما خواهد داشت. این محصول پوششی شاین با پیگمنت بالا را بر روی پوست ایجاد  می نماید که موجب درخشش و براقیت پوست خواهد شد و زیبایی چشمگیری به ظاهر شما خواهد بخشید.

 

غلظت شیمر مایع NANO بسیار بالا بوده و پوششی صاف و یکدست را برای شما بهمراه خواهد داشت. شیمر هایلایتر مایع نانو را می توانید به عنوان سایه چشم براق، پشت پلک و گوشه چشم را مقداری از این مایع بزنید تا درخشش چشمان شما بیشتر شود.

 

همچنین از ترکیب آن با کرم پودر برای طبیعی جلوه دادن پوست صورت خود استفاده کنید. در این حالت پوست شما طراوت بیشتری خواهد داشت.

 

این محصول را به عنوان برق لب و یا ترکیب با رژلب خود استفاده نمایید تا داشتن لبهایی با جلوه ای برجسته و حجیم تر را تجربه نمایید. ماندگاری این محصول به دلیل ضدآب بودن بسیار بالا می باشد و در مقابل تعرق و شستشوی سطحی پوست مقاوم است.

 

نحوه استفاده: مقداری از هایلایتر مایع را بوسیله قطره چکان موجود در محصول پمپ کرده و روی استخوان گونه، نوک بینی و اطراف لب بزنید. و با براش مخصوص هایلایت و یا با انگشت قطرات ریخته شده را روی گونه و بینی محو کنید. بعد از فید کامل هایلایتر، درخششی طبیعی به پوست شما داده می شود و همچنین گونه ها برجسته تر دیده می شوند.

 

معرفی انواع شیمر و هایلایتر مخصوص صورت و بدن

 

هایلایتر استیکی شاین رزبری  ROSE BERRY

از دیگر نمونه های هایلایتر می توان هایلایتر استیکی جامد را نام برد. استفاده از این هایلایتر بسیار آسان بوده و می تواند پوشش دهی کامل تری بر روی پوست ایجاد نماید.

 

هایلایتر استیکی شاین رزبری از نمونه های پرطرفدار و پرفروش این نوع هایلایتر می باشد که از آن برای برجسته و براق نمودن تیغه بینی و کشیدگی بیشتر گونه می توان استفاده نمود.

 

اگر به سایه چشم شاین علاقه دارید می توانید از رنگبندی جذاب این محصول به عنوان سایه چشم نیز استفاده نموده و پوشش دهی و پیگمنت بالای آن را مشاهده نمایید.

 

3 رنگ بسیار زیبای هایلایتر شاین رزبری آن را برای هر سلیقه و سبک آرایش مناسب نموده است. پد اسفنجی موجود در انتهای این محصول کار فید آن را بر روی پوست آسان نموده و شما می تواند هایلایتر استیکی شاین رزبری را با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب در فروشگاه پیراکده سفارش دهید.

 

موارد استفاده از هایلایتر استیکی شاین ROSE BERRY

می توان از این محصول در قسمت گوشه داخلی و مرکزی چشم استفاده کنید تا چشمهایتان درشت تر و براق تر جلوه کنند.

 

استفاده از هایلایتر در بالای استخوان گونه باعث کشیده و و برجسته تر نشان دادن گونه می شود، برای مخفی کردن تیرگی ملایم زیر چشم و یا از بین بردن حالت خستگی چشم می توانید مقداری هایلایتر را با نوک انگشت زیر چشم خود بمالید.

 

معرفی انواع شیمر و هایلایتر مخصوص صورت و بدن

 

اسپری مایع شاین بدن آیکونیک  Iconic

محصولی که امروزه محبوبیت زیادی در بازار محصولات آرایشی کسب نموده اسپری شاین آیکونیک می باشد. این اسپری با 4 رنگ شاین زیبای جلوه ای براق و درخشان را به پوست شما می بخشد و برای استفاده بر روی پوست صورت و بدن مناسب می باشد.

 

رنگ تیره این اسپری می تواند پوست شما را بخوبی برنزه نماید. ماندگاری شاین این محصولا بسیار بالا بوده و با تعرق از بین نخواهد رفت.

 

مدل افشانه این محصول استفاده از آن را بسیار راحت نموده است. شما می توانید اسپری مایع شاین صورت و بدن آیکونیک را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در فروشگاه پیراکده سفارش دهید.

 

معرفی انواع شیمر و هایلایتر مخصوص صورت و بدن

 

هایلایتر مایع آیکونیک  iconic

استفاده از هایلایتر موجب برجسته سازی نقاط دلخواه چهره شده که جذابیت بی نظیری به ظاهر شما می بخشد. از جمله محصولات پرفروش و پرطرفدار برند آیکونیک  هایلایتر مایع آیکونیک می باشد که کیفیت و ماندگاری بسیار بالایی داشته و با شاین منحصربفرد خودجلوه ای زیبا به چهره شما می بخشد.

 

این محصول دارای 4 رنگ شاین بسیار زیبا می باشد که برای هر نوع سلیقه و سبک آرایش مناسب است. می توانید مقداری از مایع هایلایتر را بر روی گونه و یا قسمت های دیگر زده و به کمک پد آرایشی و یا دست خود فید نمایید تا نقاط دلخواه شما جلوه ای برجسته تر داشته باشند.

 

مایع این هایلایتر دارای پیگمنت بسیار بالایی بوده که رنگی براق و زیبا را بر روی پوست شما ایجاد می نماید. هایلایتر مایع آیکونیک را می توان با کرم پودر و سایر لوازم آرایشی مورد استفاده ترکیب نمود و زیبایی خیره کننده ای به چهره بخشید.

 

معرفی انواع شیمر و هایلایتر مخصوص صورت و بدن

 

قیمت انواع شیمر و هایلایتر

فروشگاه پیراکده برای جلب رضایت و رفاه حال مشتریان خود و با توجه به تغییر و افزایش قیمت محصولات آرایشی موجود در بازار در تلاش است که لوازم آرایشی با کیفیت بالا را در اسرع وقت و با قیمت مناسب جهت سفارش در دسترس شما عزیزان قرار دهد و این اطمینان را به شما خواهد داد که تمامی محصولات با کیفیت بالا در این فروشگاه عرضه خواهد شد.

 

انواع هایلایتر و شیمر با کیفیت بالا از برندهای پرفروش را می توانید متناسب با سلیقه و سبک آرایش خود با تنوع رنگی بسیار بالا در فروشگاه پیراکده مشاهده نموده و با مناسب ترین قیمت محصول موردنظر خود را سفارش دهید. همچنین برای دریافت بهترین مشاوره خرید می‌توانید با یکی از راه‌های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید.

 

09362423974 02634649738

www.Pirakade.ir