وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

معرفی گوشی نوکیا لومیا 930 (عکس)

معرفی گوشی نوکیا لومیا 930 (عکس)

Lumia 930  لومیا ۹۳۰ نوکیا معرفی شد:صفحه نمایش ۵ اینچ، دوربین ۲۰ مگاپیکسل Pureview و پردازنده S800 کوالکام
نوکیا با دست پر به کنفرانس BUILD 2014 مایکروسافت آمد و از دو تلفن میان رده و یک پرچمدار جدید با نام لومیا ۹۳۰ پرده برداشت. لومیا ۹۳۰ به سخت‌افزار قدرتمند و کارآمدی مجهز شده است و از جدیدترین نسخه سیستم‌عامل ویندوز فون بهره می‌برد.

معرفی گوشی نوکیا لومیا 930 (عکس)

مایکروسافت در نطق اصلی کنفرانس BUILD 2014، از نسخه جدید سیستم‌عامل ویندوز فون ۸.۱ و بروز رسانی ویندوز ۸.۱ پرده برداشت و نوکیا نیز به معرفی تلفن‌های میان رده لومیا ۶۳۰ و لومیا ۶۳۵ و همچنین پرچمدار جدید خود با نام لومیا ۹۳۰ پرداخت.
لومیا ۹۳۰ به نوعی نسخه بین‌المللی Lumia icon به شمار می‌رود. این تلفن از یک صفحه نمایش ۵ اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰p و یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی از نوع PureView به همراه لنز زایس بهره می‌برد. نوکیا در Lumia 930 نیز تمرکز ویژه‌ای بر روی دوربین داشته است و سنسور ۲۰ مگاپیکسلی آن را نه تنها به لرزش‌گیر اپتیکال مجهز نموده بلکه نرم‌افزار Creative Studio را برای آن در نظر گرفته است. این نرم‌افزار فیلترهای مشابه اینستاگرام را به تصاویر گرفته شده با لومیا ۹۳۰ اضافه می‌کند.
در تصاویر گرفته شده با این تلفن، بصورت خودکار اطلاعات مربوط به موقعیت جغرافیایی و زمان و تاریخ عکس‌برداری اضافه می‌شود. کاربر حتی‌ می‌تواند به تصاویر گرفته شده موسیقی نیز اضافه کند تا در زمان مشاهده آن تصاویر، موسیقی انتخاب شده نیز پخش گردد. نوکیا این امکانات را در قالب اپلیکیشن Storyteller ارایه کرده است.

معرفی گوشی نوکیا لومیا 930 (عکس)

صفحه نمایش لومیا ۹۳۰ از نوع OLED است. این صفحه نمایش ۵ اینچ از رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و تراکم ۴۴۱ پیکسل در اینچ پشتیبانی می‌کند و محافظ شیشه‌ای گوریلا گلس ۳ بر روی آن کشیده شده است.
تلفن لومیا ۹۳۰ نوکیا به پردازنده قدرتمند Snapragon 800 مجهز شده است که بازده عالی و مصرف انرژی بهینه را تضمین می‌کند. از دیگر مشخصات فنی لومیا ۹۳۰ می‌توان به ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی، حافظه رم ۲ گیگابایت و ۷ گیگابایت فضای ابری رایگان در سرویس وان درایو اشاره کرد.
این تلفن همچنین از باتری ۲٫۴۲۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد و از اتصالات بلوتوث ۴ و شبکه چهار بانده LTE پشتیبانی می‌کند.

معرفی گوشی نوکیا لومیا 930 (عکس)

گوشی لومیا 930 نوکیا,تلفن لومیا ۹۳۰ نوکیا,ویژگیهای گوشی لومیا ۹۳۰ نوکیا
امکانات نرم‌افزاری ویندوز فون ۸.۱ شامل دستیار صوتی Cortana و بخش اعلانیه‌ها (Action Center) نیز در این تلفن‌هوشمند وجود دارند. علاوه بر این‌ها، نوکیا یک نرم‌افزار اختصاصی به نام SensorCore را بر روی این تلفن نصب کرده است که اطلاعات مفید مربوط به سلامت را از سرویس Bing Health & Fitness جمع آوری کرده و در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این نرم‌افزار ظاهرا قادر به ذخیره اطلاعات مربوط به فعالیت‌های ورزشی کاربر نیز خواهد بود. از دیگر امکانات نرم‌افزاری لومیا ۹۳۰ می‌توان به سرویس نقشه HERE، نرم افزار دوربین Nokia Camera، رادیو موسیقی MixRadio و مجموعه نرم‌افزاری آفیس اشاره کرد.

تلفن لومیا ۹۳۰ نوکیا با قیمت ۵۹۹ دلار و در رنگ‌های سفید،‌ مشکی، سبز و نارنجی از خردادماه امسال وارد بازار اروپا می‌شود و کمی بعد نیز وارد بازار آسیا می‌گردد.