وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

معرفی 5 گوشی برتر در دنیا

معرفی 5 گوشی برتر در دنیا
● مدل Pr۳ از شرکت HP

این تلفن همراه زیبا از شرکت HP در ماه جولای سال ۲۰۱۲ به بازار عرضه خواهد شد که از طرفداران زیادی برخوردار است. شرکت HP اعلام کرده است که این تلفن همراه از یک پردازنده نیرومند ۱.۴ گیگا هرتزی ، یک دوربین ۵ مگاپیکسلی و قابلیت دسترسی بهتر به اینترنت برخوردار است.

● مدل Veer از شرکت HP

یک تلفن همراه دیگر از شرکت HP که شبیه به مدل Pr۳ که به تازگی در بازار آمریکا عرضه شد است. این تلفن همراه از یک پردازنده ضعیف تر نسبت به مدل Pr۳ بهره می برد. حافظه این گوشی ۸ گیگابایت و اندازه آن ۵۴ در ۸۴ در ۱۵میلی متر است.

● مدل Nexus ۳ از گوگل

عرضه این گوشی در سال اخیر هنوز در حد یک شایعه است، اما منابع نزدیک به گوگل اعلام کرده اند که احتمالا در اواخر امسال این تلفن همراه به بازار عرضه می شود. این تلفن همراه از سیستم عامل اندروید و صفحه نمایش HD با وضوح ۱۰۸۰ پیکسل بهره خواهد برد. بعضی شنیده ها حاکی از این است که این گوشی توسط شرکت ال جی ساخته خواهد شد.

● مدل Milestone۳ از شرکت موتورلا

یک تلفن همراه بزرگ از شرکت موتورلا که به تازگی به شکل رسمی به از آن پرده برداری شده است. این گوشی دارای صفحه کلید بزرگی است که قابلیت تایپ بهتر را برای کاربران فراهم می کند. این تلفن همراه دارای یک صفحه بزرگ ۴ اینچی، یک پردازنده دو هسته ای و سیستم عامل اندروید ۲.۳ است.

● مدل Pro از شرکت موتورلا

یک گوشی تلفن همراه مخصوص تجار، که دارای یک صفحه کلید متناسب برای تایپ است. این تلفن از یک دوربین ۵ مگاپیکسلی، ۸ گیگابایت حافظه و سیستم عامل اندروید ۲.۲ بهره می برد.

● مدل Bold ۹۹۰۰ از شرکت بلک بری

این مدل جدید از تلفن همراه در ماه آگوست سال ۲۰۱۲ به بازار عرضه شده و امیدوار است که بتواند بازار خوبی را بدست آورد. این گوشی از یک صفحه کلید با طراحی مناسب، یک پردازنده ۱.۲ گیگا هرتزی و بدنه ای به قطر ۱۰.۵ میلی متر بهره می برد. اصلی ترین قابلیت این تلفن همراه ، استفاده راحت از آن در فضای مجازی است.