وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

معظل جدید کشورهای غربی با دختران نوجوان (عکس)

معظل جدید کشورهای غربی با دختران نوجوان (عکس)
به گفته کارشناسان دختران نوجوان به شدت به خود گرسنگی میدهند تا بتوانند همانند مدلهای معروف برندهای تجاری پوشاک و لباس اندامی لاغر و استخوان داشته باشند. در حال حاضر داشتن پاهای به شدت لاغر درمیان مدلها به امری همه گیر تبدیل شده است. به گزارش ایران ناز برای مثال می توان به " کارا دلوینگ" و یا " النور کالدر" را نام برد.
 
 
نگاه تحسین آمیز زنان به این پاهای به شدت لاغر باعث تشویق دختران جوان و نوجوان برای گرسنگی کشیدن تا رسیدن به چنین اندامی است. بسیاری از کاربران اینترنتی سایتهای مد و طراحی میگویند  دوست دارند اندامی شبیه این مدلها داشته باشند ، حتی اگر این به آن معنا باشد که مجبور شوند تا مدتها غذا نخورند.آنها از صفحات اجتماعی اینترنت استفاده میکنند تا روشهای لاغری و کارهایی که خود انجام داده اند به دیگران بیاموزند و آنها را تشویق به حرکتی مشابه کنند.

در حال حاضر بسیاری از وب سایتهای اجتماعی در تلاشند با انتشار تصاویر زنان خوش پوش و خوش ترکیب از میان ستارگان مشهور و محبوب ثابت کنند که میتوان در کنار داشتن اندامی متناسب خوش ظاهر و جذاب بود و به این طریق موج سوء تغذیه در میان جوانان و نوجوان غربی را درمان کنند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره