وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

لغو ملاقات سیاسی مهم بخاطر روسری نپوشیدن لوپن (عکس)

لغو ملاقات سیاسی مهم بخاطر روسری نپوشیدن لوپن (عکس)

لغو ملاقات سیاسی مهم بخاطر روسری نپوشیدن لوپن

 

به گزارش ایران ناز کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری فرانسه به خاطر نپذیرفتن حجاب اجباری ،ملاقات خود را با مفتی اعظم لبنان لغو کرد . گفتنیست مفتی اعظم لبنان گفته بود خانم لوپن به شرطی به حضور پذیرفته میشوند که حجاب روسری بر سر بگذارند .

 

نامزد راستگرای ریاست جمهوری فرانسه که برای دیدار با مفتی اعظم لبنان به دفترش رفته بود،‌ در پی مقاومت برای سر کردن روسری و داشتن حجاب دیدارش را لغو کرد!

 

به گزارش ایران ناز به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس،‌ دیدار مارین لوپن، نامزد ریاست جمهوری فرانسه با مفتی اعظم لبنان در پی مخالفت این رهبر حزب راستگرای جبهه ملی فرانسه با گذاشتن روسری، کنسل شد.

 

لغو ملاقات سیاسی مهم بخاطر روسری نپوشیدن لوپن (عکس)

 

لوپن امروز (سه‌شنبه) به خبرنگاران گفت: «شما می‌توانید مراتب احترام مرا به مفتی اعظم برسانید اما حاضر نیستم خودم را بپوشانم.»

 

دفتر شیخ عبداللطیف دریان، مفتی اعظم لبنان نیز اعلام کرد، پیشتر به دستیاران لوپن اطلاع داده شده بود که داشتن حجاب یکی از ملزومات نشست است. به محض ورود لوپن به دفتر این مفتی، مشاوران او تلاش کردند تا لوپن را برای سر کردن روسری متقاعد کنند اما او نپذیرفت.

 

لوپن ‌گفت که در گذشته با مفتی اعظم مصر بدون داشتن روسری دیدار کرده است اما زمانی که به او گفته شد که رسوم در لبنان متفاوت است،‌ او به سمت خودروی خود حرکت کرد و رفت.

 

لوپن در راستای تقویت اعتبار ریاست جمهوری‌اش سفری سه روزه به لبنان کرده است. نتایج جدیدترین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد، لوپن در جریان دور اول انتخابات در ماه آوریل نتایج خوبی به دست می‌آورد اما نمی‌تواند در دور دوم انتخابات که ماه مه برگزار می‌شود، نامزد رقیبش را شکست دهد.

 

لوپن دوشنبه برای اولین بار با یک رئیس دولت خارجی دیدار کرد و با میشل عون،‌ رئیس‌جمهوری لبنان بحث و رایزنی کرد.

 

مطالب مرتبط:

 

با حجاب شدن این مجری سرشناس شبکه خبر الجزیره

 

حکم دیدن دختر بدون روسری در خواستگاری

 

تیپ سحر دولتشاهی در تایلند بدون روسری +عکس

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره