وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ممنوع التصویر شدن بهرام رادان

ممنوع التصویر شدن بهرام رادان

مدیر روابط عمومی خانه فیلم و پخش کننده فیلم ایده اصلی  میگوید در تیزرهای جدید تصویر هانیه توسلی پخش می‌شود اما تصویر بهرام رادان حذف شده است.

 

به گزارش ایران ناز  ممنوع التصویری هانیه توسلی بازتاب هایی زیادی در شبکه های اجتماعی داشت اما امروز باز هم خبر ممنوع التصویری بهرام رادان هم به گوش رسید.

 

پیام نیکفرد  درباره پخش تصویر هانیه توسلی در تیزرهای پخش شده این فیلم از صدا و سیما گفت: بعد از اعتراض‌هایی که داشتیم، از طرف بازرگانی سازمان صدا و سیما تیزرهای جدیدی این‌بار بدون حضور بهرام رادان را برای پخش خواستند.

 

بعد از خودداری ما از ارسال چنین تیزری، متوجه شدیم دوستان خودشان تیزر جدیدی از فیلم ساخته و بدون تصویر بهرام رادان و نریشن هانیه توسلی در چند نوبت پخش کرده‌اند.

 

وی ادامه داد: روابط عمومی صدا و سیما اصرار دارد که بازیگری از فیلم «ایده اصلی» ممنوع التصویر نیست. «خانه فیلم» هم مواضع شفافی بر اساس شواهد و مدارک بیان کرده است. فکر می‌کنم مخاطبانی که این مدت پیگیر خبرها بودند، بهترین نتیجه گیری را خواهند کرد.

 

فیلم سینمایی ایده اصلی به کارگردانی و تهیه کنندگی آزیتا موگویی و  نویسندگی امیر عربی  با بازی مریلا زارعی ،بهرام رادان،هانیه توسلی،پژمان جمشیدی،مهرداد صدیقیان هم اکنون در حال اکران است.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره