وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

مهمترین مسئله های اساسی رابطه جنسی

مهمترین مسئله های اساسی رابطه جنسی

مهمترین مسئله های اساسی رابطه جنسی

 

سواللات متعددی از چگونگی و کیفیت رابطه جنسی بین زوجین پیش میاید که طبیعی است ! برای شنیدن و دانستن پاسخ سوالات خود در مورد سکس با ما در ایران ناز همراه باشید. در ادامه داشتن يه رابطه زناشويي خوب رو توضيح داديم ميتونيد استفاده کنيد. لذت بخش ترين قسمت هاي بدن زن و مرد در روابط جنسي قسمتهايي از بدن است که لمس آنها نقش مهمي در رابطه جنسي همسر شما و لذت بيشتر دارد. در بيشتر مردها و زنها توجه همسر به قسمتهاي ديگري از بدن غير از اندام هاي جنسي موجب بوجود آمدن لذت و ميل جنسي و بهبود رابطه جنسي ميشود. اين صحبت ، صحبتهاي ابتدايي هست ولي در ساختن و تغيير پيش زمينه ذهن شما در مورد رابطه جنسي خيلي مهمه ، در ادامه نکاتي که شما حتما بايد بدونيد رو براتون جمع کرديم

 

يک نکته مهم قبل از تمامي موارد ، خواهش ميکنم دوستاني که زير 18 سال سن دارند در مورد رابطه جنسي زياد تحقيق نکنند چون فقط و فقط باعث ميشه درگيري ذهني شون پيرامون روابط جنسي زيادتر بشه و نتونن در موقعيت سني که قرار دارند از قدرت جواني و همينطور توان هوشي خودشون کامل استفاده کنن ودر گير مسائلي بشند که زمان رو به رو شدن با اون ها در اين سن نيست ، پيشنهاد ما به اين نوجوانان و جوانان اين هستش که در مورد ورزش تحقيق کنيد چرا که ساختار فکري و روحي قوي تري براي خودتون ايجاد مي کنيد و مي تونيد توي روابط جنسي خودتون در آينده خيلي خيلي موفق تر باشيد (اين صحبتم رو پاي نصحيت نذاريد لطفا ، خيلي ممنون و تشکر ، ما هميشه به هوش و توانايي هاي شما و همچينين حس مسئوليت پذيري در مورد پرورش روح و روان جوانان و نوجوانان کشورمون افتخار مي کنيم و ميخواهيم شما در بهترين وضعيت باشيد چرا که شمائيد که به زودي آينده اين کشور رو خواهيد ساخت ، موفق و سربلند باشيد )

 

1 – روابط جنسي يکي از ابعاد ارتباطي بين زن و مرد مي باشد (بعد اقتصادي،بعد عاطفي ، بعد فکري، بعدجنسي) و رابطه جنسي مساله عجيب و غريب و چندش آوري نيست که خانواده ها نسبت به آن بي توجه باشند. متاسفانه بسياري از خانواده ها در آموزش مسئله روابط جنسي و مسائل زناشويي به فرزندان خود کوتاهي مي کنند، که در آينده نزديک فرزندان خودشون ميتونن نتيجه اين سهل انگاري رو ببينن .

 

2- رابطه جنسي يک نوع رفتار است ولي پانتوميم يا حرکت نمايشي نيست و ما بايد در رابطه جنسي هم ، از کلام و بيان استفاده کنيم و به طرف مقابلمان بگوييم و از او بشنويم که ما براي يک رابطه جنسي لذت بخش به چه چيزي نياز داريم و همينطور انقدر شنونده خوبي باشيم که بفهميم مسائل زناشويي شوخي نيست و به صحبت ها و خواسته هي طرف مقابلمون هم با گوش شنوا بتونيم پذيرا باشيم

 

3- باورهاي غلط را در مورد رابطه جنسي که از بچگي در ذهن ما نقش بسته با مطالب جديد علمي عوض کرده و رابطه جنسي لذت بخش را به رابطه جنسي خرافاتي تبديل نکنيم.?- برعکس آقايان که معمولاً فقط از طريق نزديکي به اوج لذت جنسي مي رسند خانمها از طرق ديگر مثل لمس و غيره هم مي توانند به اين امر برسند اين را از بابت اين گفتم که آقايان هميشه در استرس اين نباشند که آيا خانم هم مثل من لذت مي برد و چکار کنيم که با هم به اوج برسيم (خصوصاً در اول ازدواج معمولاً اين امر شدني نيست) و به تدريج شايد عملي شود.

 

3- هيچوقت از رابطه جنسي به عنوان سلاح استفاده نکنيم (گاهي مردها رفتاري از خود بروز مي دهند که بعضي از زنها فکر مي کنند که رابطه جنسي يک اسلحه در دست آنهاست.و از رابطه جنسي براي رسيدن به بعضي از خواسته هاي خود استفاده مي کنند) البته شايد اين کار در ابتدا مفيد به نظر برسد ولي اثرات تخريبي آن در آينده نزديک تمام ابعاد زندگي رادر بر خواهد گرفت.

 

4- رابطه جنسي تنوع زيادي دارد و هيچ ارتباطي به شرط رعايت بهداشت آن، از نظر علمي و حتي شرعي مضر نمي باشد.پس زن و مرد با مشورت هم همه ارتباطها را مي توانند امتحان کنند و آنها را که لذت بخش تر است ادامه و بعضي ها را متوقف کنند. فهميدن اينکه طرف مقابل از چه چيزي لذت مي برد يک هنر است و زن و مرد هر چه هنرمندتر باشند

 

زندگي خوب و لذت بخش تري خواهند داشت. نوازش سينه ها ، لمس با زبان ، نوازش رانها ، لمس کليتوريس، لمس نقطه g ، ارتباط دهاني وبسياري مسائل ديگر … پس خانمها و آقايان سعي کنند سفرهاي اکتشافي در طرف مقابل خود داشته باشند.

 

5- در روابط جنسي موفق بايد اضطرابها و ترسها کنار گذاشته شوند: مهمترين آنها ترس از بچه دار شدن در طي رابطه جنسي است اين ترس مي تواند به صورت کاهش لذت جنسي، عدم لذت جنسي در زن، انزال زودرس و بسياري مشکلات ديگر بروز نمايد .

 

6- خانمها توجه کنند رابطه جنسي يک قسمت از رابطه زن و مرد هست و قسمت شروع هم مي باشد پس راجع به آن واقع بين باشيم.آقايان هم توجه کنند که رابطه جنسي تنها رابطه بين زن و مرد نيست.

 

توجه شود که بر خلاف عقيده عوامانه با بچه، هيچ مردي را نمي شود به زندگي پايبند کرد اينکه مي گويند تا ازدواج کردي بچه دار شو کاملاً تحريف شده است . بايد اجازه داد وجوه مختلف ارتباطي بين زن و مرد (با چاشني رابطه جنسي لذت بخش) آرام آرام مستحکم شود .

 

7- خانمها معمولاً نگران رابطه جنسي در شب زفاف هستند. مسائلي از قبيل : آيا درد دارد؟ آيا خون دارد؟ و غيره.پس آقايان بدون توجه به خرافات شب زفاف و شب اول زندگي مشترک را به رضايت همسر خود اختصاص دهند و سعي نکنند با زور و فشار و اذيت اهداف از پيش تعيين شده خود را دنبال کنند چه بسا همين مسئله عواقب وخيمي را در زندگي آينده آنها پيش مي آورد(پس لذت براي شبهاي ديگر و رضايت براي شب زفاف )

 

8 – کانال واژن،حفره اي روي هم خوابيده مي باشد که بعد از ازدواج طول و قطر آن با آلت تناسلي همسر تطابق پيدا ميکند پس آقايان وخانمها استرس کوچکي و بزرگي آلت را از خود دور کنند و به نکات ديگر و مهمتر ارتباط جنسي توجه کنند.

 

ولي آقايان مي توانند حتي بعد از اينکه خود به اوج لذت رسيدند با ادامه دادن مطالب پيش گفته راه رسيدن خانم به نقطه اوج را فراهم نمايند.و دست آخر اينکه رابطه جنسي زياد و مکرر با همسر هيچ عارضه اي ندارد و روي قواي جسماني و سلامتي فرد نه تنها مضر نيست بلکه بسيار هم مفيد مي باشد به شرط اينکه به رابطه جنسي به عنوان يکي از ابعاد بسيار مهم زندگي نگاه شود.

 

9 -استفاده از ترياک، مواد نيروزا و غيره هيچ اثر مثبتي بر روي رابطه جنسي ندارد و در آينده صدمات برگشت ناپذيري را سبب خواهد شد ، پس بهتر است هر مشکلي در معاشقه پيدا کرديد سريعاً به پزشک خود اطلاع داده و درمان متناسب را بگيريد. و هيچوقت رابطه جنسي را مسئله بي اهميت تلقي نکنيد.

 

 

مطالب مرتبط:

 

همه چیز درمورد حس و حال رابطه جنسی بعد زایمان

 

عکس اندام جنسی زنانه روی لباس خواننده زن مشهور +تصاویر