وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

چگونه موهای خود را خشک کنیم؟

چگونه موهای خود را خشک کنیم؟

روشی مناسب برای خشک کردن مو برای در بخش بهداشت برایتان قرار داده ایم.خشک کردن موها : از یک حوله تمیز و خشک استفاده نموده و به دقت موها را خشک کنید . در حالیکه موها هنوز مرطوب است با استفاده از یک شانه دندانه درشت و پهن موها را به نرمی شانه کرده و گره‌ها را از آن باز کنید .

 

شانه کردن بایستی به طرف پائین موها باشد ، در حقیقت از نزدیک ریشه‌ها ، شانه کردن را شروع کرده و تا نوک موها ادامه دهید. این عمل از دوشاخه شدن و شکنندگی موها جلوگیری می‌کند ( دقت کنید که شستن و خشک کردن صحیح، کمترین احتمال را در گره دارشدن ایجاد می‌کند).

 

در این مرحله در صورت تمایل می‌توان از یک موس یا یک ژل استفاده نمود. اما بایستی سعی شودکه زیاد مصرف نشود و به پوست سر هم نرسد . در صورت امکان موها بطور طبیعی خشک شوند.در هنگام استفاده از سشوار موارد زیر را در نظر بگیرید: فقط از سشوار برای خشک کردن موی نسبتا مرطوبی که با حوله آبگیری شده است استفاده کنید

 

و از سشوار زمانی که از موها آب می‌چکد استفاده نکنید . از سشوار با دقت استفاده کنید، با حداقل سرعت و کمترین حرارت . سشوار را دائما اطراف سر خود حرکت دهید و هیچگاه در یک نقطه متمرکز نکنید زیرا رطوبت درونی مو خارج شده و موجب تخریب دائمی مو می‌شود. نکاتی در مورد خشک کردن موها به صورت طبیعی:

 

شما همیشه به محصولات مربوط به مو نیاز دارید نمی‌خواهیم این را به شما بگوییم، اما خشک شدن موها بطور طبیعی و داشتن موهایی جذاب و زیبا در معنای واقعی کلمه، به معنای خشک شدن تنها نیست. استفاده از محصولات مراقبت از مو که به طور خاص برای نوع موی شما ساخته شده‌اند،

 

چگونه موهای خود را خشک کنیم؟

 

بیشترین سهم را در زیبایی موی شما دارند. مطمئنا استفاده از این محصولات، نیازمند کار و زحمت بیشتریست، اما استفاده از این محصولات بسیار راحت‌تر از این است که بخواهید از سشوار، وسایل صاف کردن و یا فر کردن مو استفاده کنید. آرایشگر افراد معروف، جیمز کرنول می‌گوید:

 

«تعداد بسیار اندکی از موها هستند که وقتی بدون استفاده از محصولات مربوط به مو به طور طبیعی خشک می‌شوند، فوق العاده بنظر می‌رسند. دستیابی به موهایی که بصورت طبیعی خشک شده و زیبا بنظر می‌رسند، کمی زمانبر است و نیاز به تلاش دارند. محصولات مراقبت از مو،

 

دوست شما هستند.» علاوه بر این، کرنول توصیه می‌کند از محصولات مناسب نوع موهایتان استفاده کنید. اگر موهایی بدون حجم دارید، از اسپری‌های حجم دهنده و اگر موهای خشک دارید، از مرطوب کننده‌های بدون نیاز به آب‌کشی استفاده کنید. وی همچنین طرفدار استفاده از محصولاتی بر پایه‌ی نمک دریاست،

 

که باعث ایجاد موج‌هایی در موهایتان میشوند که انگار در ساحل بوده‌اید. روغن آرگان و یا شامپوی خشکتان را در دسترس قرار دهید موهایی صاف و ابریشمی‌می‌خواهید؟ با روغن آرگان دوست شوید. روغن آرگان را روی موی مرطوب از اواسط مو تا انتهای موها بزنید، اینکار باعث صاف شدن کوتیکول موها می‌شود

 

و امواج طبیعی موها را افزایش داده و وز مو را از بین می‌برد. از مقدار بسیار کمی روغن استفاده کنید و مطمئن شوید که با ریشه‌ی موها برخورد نمی‌کند تا از چرب شدن و کثیف بنظر رسیدن موهایتان جلوگیری شود.همچنین می‌توانید هنگامی‌که موهایتان خشک است،

 

چگونه موهای خود را خشک کنیم؟

 

مقدار کمی شامپوی خشک به ریشه‌ی موهایتان بزنید تا باعث شود موهایتان حجم و حالت بیشتری داشته باشد. این کار موهایتان را همیشه تمیز و تازه و خوشبو نگاه می‌دارد. به صورت طبیعی به موهایتان حالت دهید کرنول میگوید: «بافتن موهایتان به آنها حالت می‌دهد.»

 

وی ادامه می‌دهد: «می‌توانید موهایتان را در خواب با نوار ببافید، سپس از خواب بیدار شوید، موهایتان را باز کنید، کمی موها را تکان دهید، و سپس موهایتان را با اسپری مخصوص مو اسپری کنید. پیچیدن مو‌ها با چیزی، می‌تواند به موهای شما ظاهری فوق العاده بدهد، بخصوص اگر موهای صافی دارید.

 

برای داشتن ظاهری جذاب، روی موهای مرطوبتان اسپری حجم دهنده استفاده کنید، سپس موهایتان را کمی‌فشار دهید و سپس اجازه دهید هوا موهایتان را خشک کند.» جایگزینی را امتحان کنید اگر جزو طرفداران استفاده از نوار برای بستن موهایتان نیستید، سعی کنید از روبان و گره‌های تزئینی برای ایجاد امواج زیبا و حجم بیشتر استفاده کنید.

 

بعد از شستن موهایتان، با یک حوله‌ی کاغذی و یا تیشرت تمیز نخی، آب اضافه را بگیرید. سپس محصول موی مورد نظرتان را استفاده کرده و موهایتان را درست بالای سرتان بصورت گوجه‌ای ببندید. سپس هنگامی که موهایتان کاملا خشک شد، موها را باز کرده و نتیجه حاضر است! برای اینکه موهایتان را کم ‌صاف و مرتب کنید، از یک شانه‌ی دندانه درشت استفاده کنید.

 

این کار موهای در هم پیچیده‌تان را باز می‌کند. اگر با موهایتان مهربان‌تر و آرام‌تر رفتار کنید، اینکار موثرتر خواهد بود. حوله را فراموش کنید! استفاده از حوله برای خشک کردن موها بعد از حمام، راحت بنظر می‌رسد. درست است؟ اما همین عمل ساده می‌تواند مقصر اصلی وز موهایتان باشد. بر اساس گفته‌ی آرایشگر افراد معروف، شاز دین، یکی از اسرار اینکه موهایتان بصورت طبیعی به زیبایی خشک شود، این است که به هیچ عنوان از حوله برای موهایتان استفاده نکنید.