وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

میدانستید پیتزا تمایلات شهوانی را بیدار میکند ؟

میدانستید پیتزا تمایلات شهوانی را بیدار میکند ؟

میدانستید پیتزا تمایلات شهوانی را بیدار میکند ؟

 

به گزارش ایران ناز شهرام شهید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی پساز سخنان روازاده در مورد مسواک و توصیه روازاده به مسواک نزدن و غربی بودن مسواک ، در مقاله ای به زبان طنز نوشت : ما پی بردیم غربی‌ها بی‌دلیل پیتزا را وارد ایران نکرده‌اند وگرنه ما خودمان دلمه داشتیم؛ چقدر متین، چقدر نجیب و پوشیده.

 

اما پیتزا همه چیزش عیان است؛اقدامات ننگین فرنگی‌ ما ریشه‌ای تاریخی دارد

 

شهرام شهید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی در ستون طنز روزنامه شهروند نوشت: از وقتی دکتر روازاده با آن روشنگری‌های بی‌سابقه‌اش به من فهماند مسواک‌زدن توطئه غربی‌ها است و شیر بز هم توسط صهیونیست‌ها آغشته به ژن عنکبوت شده تا نسل بعدی ما پشمالو شود،

 

من بدجور به فکر رفته‌ام که نکند این نامردان قبلا اقدامات دیگری هم کرده‌اند و از چشم ما دور مانده. برای همین در گمشده‌ها یک ستاد تحقیق‌و‌تفحص راه انداختیم تا رامب و رومب همه چیز را دربیاورند و بفهمیم قبلا کی چه بلایی سر ما آورده.

 

– ما پی بردیم غربی‌ها بی‌دلیل پیتزا را وارد ایران نکرده‌اند وگرنه ما خودمان دلمه داشتیم؛ چقدر متین، چقدر نجیب و پوشیده. اما پیتزا همه چیزش عیان است؛ اصلا پوشش موشش ندارد. خب شما این را بخوری چه می‌شود؟ اول مورمورت می‌شود.

 

اگر پیتزا فیلادلفیا بخوری کم‌کم به امور زنان علاقه‌مند می‌شوی. پیتزا مخصوص را که بخوری می‌شوی طرفدار حقوق زنان. پیتزا مخلوط را که بخوری با تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌ها و پارک‌ها و… مخالفت می‌کنی.

 

وای به حالی که پیتزا پپرونی بخوری، اوه اوه؛ آن وقت مدعی حق ورود بانوان به ورزشگاه و تماشای مسابقات ورزشی مردان می‌شوی.

 

– یکی دیگر از چیزهایی که اجنبی‌ها به عمد به ما تحمیل کرده‌اند بازی نهنگ آبی است. اولا نهنگ زمینی هم مگر داریم؟ نهنگ چون تو آب زندگی می‌کند، بهش می‌گویند نهنگ آبی؛ اما اینها امروز نهنگ آبی آورده‌اند تو این کشور تا استقلال را وارد بحران کنند.

 

اصلا همین شد که استقلال آبی‌پوش شهرآورد را باخت. همین‌ها دیروز گوریل انگوری آوردند که بنفش بود و بنفش منجر به چه وقایعی در تاریخ سیاسی ایران و برجام شد. پریروز هم پلنگ صورتی -که دیگر همه می‌دانند صورتی نماد چیست- را وارد کشور کردند.

 

– اقدامات ننگین فرنگی‌ها ریشه‌ای تاریخی دارد. یکی از شاخصه‌های این اقدامات مسأله‌دار ورود سیب‌زمینی به کشور و اشاعه سیب‌زمینی سرخ کرده در سطح شهرها است.

 

این نابخردان با اشاعه سیب‌زمینی باعث می‌شوند ژن بی‌رگی سیب‌زمینی کم‌کم بین ژن‌های بی‌شمار ما رشد کند و یکهو یک روز صبح بلند می‌شویم می‌بینیم سیب‌زمینی پشندی شده‌ایم و فقط به درد استانبولی پلو می‌خوریم.

 

خود این غذای استانبولی پلو هم البته یکی از نقشه‌های شوم استکباری برای چیزخور کردن ایرانی‌ها است. شما وقتی عادت کنی به خوردن استانبولی‌پلو جوری از استانبول خوشت خواهد آمد که دیگر به تمام چهارراه‌های تهران خواهی گفت چهارراه استانبول؛ به این می‌گویند لشگرکشی غذایی.

 

– یکی از نقشه‌های ننگینی که هیأت تحقیق و تفحص ما موفق به کشف آن شد، این است که اجنبی‌ها در ایران برای تولید سوسیس و کالباس سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

 

حتما شما هم در کانال‌های تلگرامی خوانده‌اید که برخی تولیدکنندگان سوسیس و کالباس از گوشت گربه‌های خیابانی در تولید این محصولات استفاده کرده‌اند؛ حالا بماند که این کار توحش است اما فکر می‌کنید سودجویان وطنی این کار را کرده‌اند؟

 

نخیر؛ این کار با دستور مستقیم سازمان‌های جاسوسی خارجی صورت گرفته تا از طریق اشاعه ژن ملوسی گربه در بدن شهروندان ایرانی همه شهروندان لوس و دست‌آموز بار بیایند.