وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نازک ترین و سبک ترین تبلت 7 اینچی دنیا

نازک ترین و سبک ترین تبلت 7 اینچی دنیا
نازک ترین و سبکترین تبلت 7 اینچی که محصول مشترک ایسوس و گوگل است با صفحه نمایش Full HD و شارژر داخلی بی سیم در بازار ایران دیده می‌شود.

Nexus 7 مبتنی بر آخرین فناوری های موبایل و جدیدترین شاخص های بازار تبلت است که در حال حاضر نازک ترین، سبک ترین  تبلت 7 اینچی جهان به شمار می رود که با وجود فناوری  Corning® Glass صفحه نمایش آن ضدضربه و ضد خش است که قیمت مناسبی نیز دارد.این تبلت 7 اینچی تنها 8.65 میلی متر ضخامت و 290 گرم وزن دارد و سبک تر از یک کتاب کاغذی در این سایز است.

محصول مشترک ایسوس و گوگل به پردازنده چهارهسته ای Qualcomm® Snapdragon® S4 Pro و 2 گیگابایت رم مجهز شده که این مشخصات کارایی فوق العاده ای را در بازی های موبایلی به کاربر ارائه می دهد و به دلیل فناوری صدای موبایل Cingo فرانهوفر، تجربه جدیدی از پخش صدای سوراند را در قالب MP3 برای کاربر میسر می‌کند.

این تبلت، نخستین تبلت در دنیاست که به جدیدترین نسخه آندروئید گوگل یعنی Jelly Bean 4.3 مجهز شده که این نسخه به والدین اجازه می دهد که دسترسی کودک به محتوای بزرگسالان را محدود و یا کنترل کنند و حدود یک میلیون و 120 هزار تومان در بازار ایران به فروش می رسد.