وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

ناگفته های آنجلینا جولی بعد از جداییش

ناگفته های آنجلینا جولی بعد از جداییش

ناگفته های آنجلینا جولی بعد از جداییش

 

هنگامی که آنجلینا جولی و برد پیت از جدایی خود در سال 2016 خبر دادند ، همه شوکه شدند.آنجلینا جولی در مصاحبه ایی تازه در پاسخ به این سؤال كه سرنوشت او چه خواهد شد، پاسخ داد:

 

“من از سرنوشت خبر ندارم ، اما یقین دارم كه در حال گذار هستم و این اتفاق برای من بازگشت به خویشتن است، به خودم باز می گردم. ، زیرا من گم شده بودم! “آنجلینا ادامه داد و گفت: “فکر می کنم پایان رابطه من با برد رسیده بود.

 

رابطه کمی پیچیده بود. من از خودم فاصله گرفته بودم و دیگر خودم نبودم.”او طلاقش را «لحظه‌ای بغرنج» در زندگی اش توصیف کرد.وی در ادامه گفت: “من پس از طلاق غمی عمیق داشتم و بسیار صدمه دیدم. “

 

به گزارش ایران ناز آنجلینا گفت: “این درسی است که من به فرزندانم می دهم: شادی را در زندگی پیدا کنند. چرا که من مجبور شدم دوباره شادی را در درون خود کشف کنم. همه مرم جهان مستحق شاد و خوشبخت بودن هستند.”

 

او می‌گوید: «دیگر خودم را نمی‌شناختم. حتی اگر مشخص نبود، احساس کوچکی و بی‌اهمیت‌ بودن داشتم. خودم را باخته بودم.»آنجلینا جولی در سپتامبر سال ۲۰۱۶ درخواست جدایی از برد پیت را به دادگاه برد.

 

این دو هنرمند ۱۲ سال با هم زندگی کرده بودند و ۶ فرزند داشتند.پس از جدایی آنجلینا جولی سرپرستی بچه‌ها را به عهده گرفت و آنطور که در اکران فیلم جدیدش در ژاپن می‌گوید با وجود آن‌ها پس از طلاق سرپا شده است.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره