وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نحوه درست و کامل گرفتن فال حافظ

نحوه درست و کامل گرفتن فال حافظ

نحوه درست و کامل گرفتن فال حافظ

 

خیلی وقتها آداب گرفتن فال را فراموش میکنیم و غرق در خواسته و ارزویمان میشویم از شاعران بزرگ کشورمان که اهل شیراز هستند حافظ نام دارد. علاوه بر غزل هایی که در دیوان او باعث معروف شدن وی شده است،

 

می توان به فال حافظ نیز اشاره کرد شاید اگر بگوییم فال حافظ در عصر امروز از غزل های دیوان هم معروف تر شده است، بیراه نگفته ایم اکثر مردم به سمت و سویی رفته اند که علاقه دارند تا با تفعل زدن به حافظ کورسوی امیدی را برای جان دادن به گره های زندگی‌شان روشن کنند.

 

برخی به صورت روزانه فال روزانه می گیرند اما مورد مهمی که در که فال گرفتن مورد بحث است چگونگی انجام آن است. همینطوری نمی شود الله بختکی دیوان را برداشت و صفحه ای را باز کرد و اسمش را فال گرفتن نامید.

 

برای فال گرفتن باید اصولی را رعایت شود که اگر مایل به یادگیری هستید ما نیز علاقمند هستیم تا در مورد آن توضیح دهیم. البته تفسیر فال هم می تواند دیگر دغدغه فال گیرندگان باشد که به این مورد هم می پردازیم.

 

فرض کنید می خواهید نماز بخوانید اولین کار چیست؟ قطعا نیت کردن. در فال گرفتن و اصولا در انجام هم کاری باید نیت کرد. به قصدی که می خواهید نیت کرده و بعد از آن کافی است که برا شادی حضرت حافظ فاتحه بخوانید. سپس دیوان را برداشته و یکی از انگشتان خود صفحه ای را به دلخواه باز کنید. فال شما در سمت راست صفحه ( بالا ) قرار دارد.

 

به همین سادگی حال اینکه فال تان چه معنایی دارد بستگی به فکر و ذهن خودتان خواهد داشت. البته باید ببینید که چه نیت کرده اید. گاها در شعر به طور واضح خوب بودن و یا شر بودن کار ذکر شده است که نیاز به تفسیر خاصی ندارد.

 

اما اگر مبهم بود چه باید کرد؟ راه ساده این است که در شعر دنبال کلماتی بگردید که به نیت تان ربط داشته باشد و بعد می توانید با تطابق دادن خوب و یا شر بودن آن را حدس بزنید. خیلی کار سختی نیست. ایران ناز