وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نحوه ی درست کردن بیسکویت ماکارون

نحوه ی درست کردن بیسکویت ماکارون

اگر دوست دارید بیسکویت ماکارون درست کنید به طرز تهیه زیر دقت کنید.سرو این نوع بیسکویت های عجیب معمولا با قهوه خوشمزه تر است . این بیسکویت ها با بستنی هم سرو می شوند .

 

نحوه ی درست کردن بیسکویت ماکارون

 

مواد لازم :

 

     کاغذ برنجی : مقداری
     سفیده تخم مرغ : 2 عدد
     شکر دانه ریز : 225 گرم
     پودر بادام : 175 گرم
    شکلات خالص : 225 گرم

 

نحوه ی درست کردن بیسکویت ماکارون

 

طرز تهیه :

 

داخل 2 سینی شیرینی پزی را با کاغذ برنجی بپوشانید . سفیده تخم مرغ ها را داخل کاسه بزرگی بریزید و مرتب هم بزنید تا سفت شود , به طوری که وقتی کاسه را بر می گردانید , سفیده ها نریزد . سپس شکر و بادام را به آن اضافه نمایید .مخلوط درست شده را داخل قیف با ماسوره ساده قرار دهید و به شکل انگشت به طول 7/5 سانتیمتر روی کاغذ بریزید . هنگام ریختن خمیر , آن ها را با فاصله بریزید تا فضای کافی برای پختن و پهن شدن داشته باشند .

 

بیسکویت ها را در فری که از قبل گرم شده روی حرارت 180 درجه سانتیگراد یا 350 درجه فارنهایت و یا عدد 4 فرهای گازی به مدت 15 تا 20 دقیقه بگذارید تا کاملا طلایی شود . بعد از پخت , بیسکویت ها را روی سینی مشبک فلزی بگذارید تا کاملا خنک شود . کاغذ برنجی را از لبه بیسکویت ها جدا نمایید .

 

شکلات را آب نمایید و کف هر بیسکویت را داخل شکلات فرو نمایید . سپس آن ها را روی کاغذ روغنی بگذارید تا کاملا خودشان را بگیرند .باقی مانده شکلات را روی بیسکویت ها بپاشید و صبر نمایید تا قبل از سرو , شکلات خودش را کاملا بگیرد و سفت شود .