وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نحوه ی درست کردن کیک رزماری

نحوه ی درست کردن کیک رزماری

اگر میخواهید کیک رزماری درست کنید به روش زیر دقت داشته باشید تا بهتر از همیشه کیک درست کنید.کیک رزماری از مجموعه دستورغذایی های نایجلا لاسون است که سایت ما طرز تهیه آن را برای شما آماده کرده است. شاخه ی رزماری که روی کیک قرار می دهیم، در هنگام پختن روغن پس می دهد و در نهایت عطر خوب رزماری به کیک می دهد.

 

نحوه ی درست کردن کیک رزماری

 

مواد لازم:

 

        سیب  ۱ عدد
        رزماری  ۲ شاخه
        شکر  ۳/۴ پیمانه
        لیمو ۱/۲ عدد
        کره  ۲۲۵ گرم
        تخم مرغ  ۳ عدد بزرگ
        آرد  ۲ پیمانه
        بیکینگ پودر ۲ قاشق چای خوری

 

نحوه ی درست کردن کیک رزماری

 

طرز تهیه:

 

سیب خرد شده را به همراه ۱ شاخه کوچک رزماری، ۱ قاشق چای خوری شکر، پوست و آب لیمو و ۱ قاشق چای خوری کره در قابلمه ی کوچکی بریزید و برای ۴ تا ۸ دقیقه روی حرارت پایین بپزید، تا سیب ها نرم شوند. مدت زمان پختن سیب به نوع سیب بستگی دارد.

 

آن را کنار بگذارید تا خنک شود و سپس شاخه رزماری را از آن خارج کنید. از قبل فر را با حرارت ۱۷۰ درجه سانتی گراد گرم کنید. یک قالب مخصوص نان (با گنجایش ۴۵۰ گرم) را با کره چرب کنید و در کف آن کاغذ روغنی پهن کنید.ترکیب سیب خنک شده را در غذاساز بریزید و کمی بزنید.

 

سپس ۲۵۵ گرم کره، سه چهارم پیمانه شکر، تخم مرغ ها، آرد و بیکینگ پودر را اضافه کنید و بزنید تا خمیر یکدست شود.خمیر را در قالب بریزد و سطح آن را صاف کنید. ۱ قاشق چای خوری شکر را روی سطح خمیر بپاشید و یک شاخه ی بلند

 

رزماری روی آن قرار دهید. در هنگام پخت، رزماری عطر خوشی به کیک می دهد.کیک را برای ۵۰ دقیقه، تا خلال دندانی که در وسط کیک فرو بردید و بیرون آوردید تمیز باشد، بپزید. آن را روی توری قرار دهید تا خنک شود. کاغذ روغنی را از کیک جدا کنید.