وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نرگس کلباسی بیگناه شناخته شد (عکس)

نرگس کلباسی بیگناه شناخته شد (عکس)

نرگس کلباسی بیگناه شناخته شد

 

به گزارش ایران ناز خیر و نیکوکار ایرانی که در کشور هند ، به اتهام قتل محاکمه شده بود ، سرانجام تبرئه شد و بیگناه شناخته شد . گفتنی است دکتر جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران پیگیر وضعیت این بانوی خیر ایرانی بود . نرگس کلباسی اشتری بانوی نیکوکار ایرانی از اتهام به قتل تبرئه شد. نرگس کلباسی از مقامات کشور و هموطنان ایرانیش تشکر کرد .

 

نرگس کلباسی اشتری ازسدمافیای فساد رایاگاداهندگذشت و تبرئه شد.او متهم به قتل کودکی بودکه هرگزجسد آن پیدا شد و تنها شاهدان مرگ کودک والدینش بودند.

 

نرگس کلباسی بیگناه شناخته شد (عکس)

 

نرگس کلباسی در کانال تلگرام Telegram خود نوشت:”دقایقی پیش حکم دادگاه تجدید نظر در شهر رایاگادا در مورد پرونده من اعلام و از همه اتهامات وارده تبرئه شده و بی‌گناه شناخته شدم.

 

در حکم دادگاه اعلام شده در صورت تمایل می توانم به خاطر تمام مشکلات و سختی هایی که این مدت برایم ایجاد کرده اند اعلام خسارت کنم.

 

ممنونم از همه حمایت های شما هموطنان عزیزم از مقامات محترم سیاسی تا شهروندان عادی…

 

خدایا شکرت”

 

این شهروند ایرانی-بریتانیایی به اتهام قتل غیرعمد در هند به تحمل یک سال زندان و پرداخت۳۰۰ هزار روپیه (۴۳۰۰ دلار) جریمه نقدی محکوم شده بود.

 

نرگس ۲۸ ساله، در طول مدت اقامتش در هند، سه مرکز برای نگهداری کودکان معلول و بی‌سرپرست در یکی از نقاط دورافتاده آن کشور دایر کرده بود.

 

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره