وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نقشه نظافتچی برای سرقت انگشتر میلیاردی پیرزن تهرانی

نقشه نظافتچی برای سرقت انگشتر میلیاردی پیرزن تهرانی

نقشه کارگر خانه برای سرقت انگشتر میلیاردی پیرزن تهرانی

 

نقشه یک سرقت میلیاردی از خانه پیر زن تهرانی را نظافتچی منزلش کشیده بود ! به گزارش ایران ناز پیرزن تنها تصورش را هم نمیکرد کارگر نظافتچی خانه اش جواب کمکها و محبت هایش را با خیانت و سرقت از منزلش بدهد . به گزارش ایران ناز کارگر نظافتچی که در رفت‌وآمدهایش به خانه‌ای اعیانی متوجه شده بود در آنجا انگشتر برلیانی که یک میلیارد تومان ارزش دارد نگهداری می‌شود، با همدستی ۴ نفر از دوستانش نقشه سرقت کشید.

 

چندي قبل مرد جواني با كلانتري104 عباس‌آباد تماس گرفت و گفت چند سارق دست و پاي او و مادر پيرش را بسته و اموال‌شان را دزديده‌اند. دقايقي بعد وقتي مأموران به محل حادثه رفتند مرد جوان جزئيات بيشتري از اين سرقت را بازگو كرد و گفت: از مدتي قبل از طريق شركتي خدماتي، كارگري براي نظافت به خانه مان رفت‌وآمد مي‌كرد.

 

چون او وضعيت خوبي نداشت مادرم گاهي به او كمك مي‌كرد تا اينكه قرار بود روز حادثه به‌دليل سرد شدن هوا، مادرم چند دست لباس به او بدهد. وي ادامه داد: وقتي من و مادرم در خانه بوديم او زنگ زد و در را باز كرديم اما علاوه بر او 4مرد ديگر وارد خانه شدند. آنها كه چاقو به‌دست داشتند با تهديد دست و پاي مان را بستند و در ادامه همه اموال با ارزش مان شامل پول، طلا، دلار، دوربين و… را جمع كردند و با خود بردند.

 

اما در اين بين آنها يك انگشتر برليان قديمي كه حدود يك ميليارد تومان ارزش دارد را نيز سرقت كردند. با آغاز تحقيقات، مأموران براي يافتن كارگر نظافتچي به شركتي كه او را معرفي كرده بود مراجعه كردند اما او هيچ آدرسي از خود به شركت نداده بود. با وجود اين تجسس‌ها ادامه يافت تا اينكه كارآگاهان آگاهي به اطلاعاتي درباره يكي از سارقان دست يافتند و توانستند او را دستگير كنند. بررسي‌ها نشان مي‌داد اين متهم كه فردي سابقه‌دار است آخرين مرتبه به اتهام دستبرد به مغازه‌اي دستگير شده و توانسته با وثيقه از زندان آزاد شود.

 

او در اعترافاتش به سرقت از خانه اعياني اعتراف كرد و گفت: دوستم كه مدتي در آنجا نظافتچي بود گفته بود آنها خانواده ثروتمندي هستند و فقط يك انگشترشان حدود يك ميليارد تومان ارزش دارد. به همين دليل نقشه سرقت از آنجا را عملي كرديم.

 

درحالي‌كه 4عضو ديگر اين باند سرقت همچنان فراري هستند صبح ديروز اين متهم در شعبه هشتم دادگاه كيفري يك استان تهران به رياست قاضي حسين اصغرزاده‌محاكمه‌شد.

 

او در دادگاه دست داشتن در اين سرقت را منكر شد و گفت كه چيزي در اين‌باره نمي‌داند. به اين ترتيب قضات دادگاه براي تصميم‌گيري در اين‌باره وارد شور شدند.

 

مجازات سنگين در انتظار متهم

 

در همين حال حشمت‌الله توكلي، مستشار شعبه درباره مجازات اين متهم به همشهري گفت: جرمي كه متهم و همدستانش مرتكب شده‌اند مصداق ماده 651 قانون مجازات اسلامي است. در اين ماده آمده :

 

” اگر سرقت در شب اتفاق بيفتد، سارق آن 2 نفر يا بيشتر باشند، يك يا چند نفر از آنها حامل سلاح باشند، از ديوار بالا رفته يا حرز را شكسته يا از كليد ساختگي يا لباس مستخدم دولت استفاده كنند و… و در سرقت كسي را آزار داده يا تهديد كنند به حبس از 5 تا 20سال، شلاق و رد مال محكوم خواهند شد.”

 

مطالب مرتبط:

 

عجیب تر از این سرقت ها ندیده اید + عکس

 

پسر نابغه که مزاحم پلیس بود دستگیر شد +عکس