وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نعیمه نظام دوست و باز هم تیغ جراحی (عکس)

نعیمه نظام دوست و باز هم تیغ جراحی (عکس)

نعیمه نظام دوست و باز هم تیغ جراحی (عکس)

 

نعیمه نظام دوست بازیگر کشورمان که به تازگی یک جراحی سخت را پشت سرگذاشته است در این گفتگو از اشتباهی که منجر به جراحی دوباره او شد صحبت کرد و درباره فعالیت این روزهایش گفت. توصیه میکنیم این گفتگوی جذاب را از دست ندهید.آخرین وضعیت جسمی نعیمه نظام دوست بعد از جراحی

 

نعیمه نظام دوست بازیگر تلویزیون و سینما درباره آخرین وضعیت جسمانی خود پس از عمل جراحی گفت:از نظر جسمی حالم خوب است. جراحی سختی داشتم اما با یک پزشک متخصص این عمل به خوبی انجام شد.وی افزود:عمل جراحی ممکن است با ترس همراه باشد بنابراین من نیز کمی ترس داشتم ولی با وجود یک پزشک متخصص که پزشک بسیار خوبی است شهامت پیدا کردم که تحت عمل جراحی قرار گیرم.

 

نعیمه نظام دوست و باز هم تیغ جراحی (عکس)

 

این بازیگر درباره مشکلی که چندی پیش با آن مواجه شده بود اظهار کرد:عمل اشتباهی انجام دادم و برای حل مشکل اضافه وزن خود بدون این که مشورت کنم و صرفا با توجه به تبلیغ و تعریف برخی دوستان، بالن معده گذاشتم تا حجم آن را کم کرده و لاغر شوم اما به جای کاهش وزن با افزایش وزن روبرو شدم، وزن من به اندازه ای رسیده بود که بدنم در عملکرد اختلال داشت، فعالیت قلبم با مشکل همراه بود، پاهایم توان وزن بدنم را نداشت، در راه رفتنم اختلال وجود داشت و درد شدید در کمر داشتم.

 

به چند پزشک مراجعه کردم و همه آن ها تشخیص دادند که حتما باید این عمل را انجام دهم.نظام دوست درباره دوره نقاهت خود تصریح کرد:دوره درمان بستگی به توان جسمی هر شخص دارد. برخی بعد از یک هفته سلامت خود را باز می یابند و به کارهای روزانه خود می پردازند اما من بیشتر سعی کرده ام مراعات کنم و در حال حاضر می توانم به کارهای عادی روزانه با وجود این که کمی برایم سخت است بپردازم.

 

وی به پیشنهاداتی که برای بازی دارد اشاره کرد و افزود:قبل از جراحی دو کار سینمایی و سه سریال به من پیشنهاد شد اما به دلیل جراحی این پروژه ها را نپذیرفتم. بعد از دوره نقاهت دوباره به دنبال ایفای نقش هستم اما هنوز پیشنهادی نشده است و تنها اثری که قرار است در آن بازی کنم سری سوم مجموعه “محله گل و بلبل” است.این بازیگر درباره جزئیات سری دوم مجموعه “محله گل و بلبل” و حضور خود در این اثر توضیح داد:قطعا در این مجموعه حضور دارم اما تا امروز زمان ضبط آن هنوز مشخص نشده است اما مطمئنم این مجموعه اگر تا صد سال دیگر هم ساخته شود قطعا با استقبال روبرو می شود.

 

نعیمه نظام دوست و باز هم تیغ جراحی (عکس)

 

نظام دوست به دلایل موفقیت و استقبال این سریال تلویزیونی پرداخت و افزود:گروه و نویسنده بسیار خوب، کارگردانی، بازیگران توانمند و حضور داریوش فرضیائی با شخصیت عمو پورنگ که همه او را دوست دارند از عوامل موفقیت و استقبال مخاطب از “محله گل و بلبل” است.

 

وی درباره معیار خود در انتخاب نقش ها اظهار کرد:نقش های واقعی و ملموس که مشکلات مردم و جامعه را به تصویر می کشد دوست دارم اما به لحاظ فیزیکی بیشتر پیشنهادات بازی در نقش های طنز به من داده شده که با وجود علاقه ای که به این نقش ها داشتم اما با شخصیت واقعی خودم فاصله دارد. در حال حاضر با شرایط ایده آل در تناسب جسمی و وزنم امیدوارم کارگردانان پیشنهادات نقش های جدی به من دهند.

 

این بازیگر درباره دلایل بازی در نقش شخصیت بانوان گیلانی در آثاری که حضور داشته و دارد بیان کرد:من در تهران متولد شدم اما اصالتم از پدر و مادر شمالی و اهل شهر رشت است. تسلط کامل نسبت به لهجه گیلانی ندارم اما با توجه به این که پدر و مادرم در خانه به این زبان و لهجه صحبت می کنند توانستم تا حدودی بر زبان و لهجه گیلانی مسلط شوم. همچنین از گذشته در فصل تابستان و عید نوروز با خانواده به رشت سفر می کردیم و به این جهت درباره فرهنگ و زبان این منطقه آشنایی دارم ولی خواهران من اصلا زبان و لهجه گیلانی را بلد نیستند.

 

نظام دوست در ادامه تصریح کرد:در شروع فعالیت کاری ام کارگردان اثری که در آن بازی می کردم از من پرسید می توانید با لهجه صحبت کنید؟ گفتم:می توانم و این شروع نقش های من به عنوان شخصیت بانوان گیلانی در فیلم ها و سریال ها بود. بعد از این شروع آثاری دیگر با شخصیت بانوان گیلانی پیشنهاد شد که از آن استقبال کردم و در نقش هایم با توجه به توانم در زمینه لهجه شمالی گاهی اوقات از اصطلاحات گیلکی استفاده کردم که خوشبختانه در بین مردم این تکه کلام ها جا افتاد.تنها بازی با لهجه شمالی را در نقش ها برعهده گرفته ام چون بازی در لهجه های دیگر هر چقدر هم که توانا باشید مردم منطقه ای که با آن لهجه صحبت می کنند متوجه می شوند، شما توانایی و تسلط ندارید به ویژه که ممکن است باعث ناراحتی مردم آن خطه نیز بشود.

 

وی به بیان خاطره ای شیرین درباره لهجه گیلانی در یکی از برنامه ها پرداخت و افزود:به برنامه ای که مربوط به استان گیلان با حضور اهالی آن در برج میلاد بود دعوت شده بودم. وقتی پشت تریبون حاضر شدم بعد از بیان جملاتی به زبان شمالی نتوانستم ادامه دهم و مجبور شدم بگویم که پدر و مادرم شمالی هستند و من در تهران به دنیا آمده ام اما به اصالت شمالی خود افتخار می کنم. نکته جالب این بود که هنرمندان و بازیگرانی در این برنامه حضور داشتند که اهل گیلان بودند اما به زبان فارسی صحبت می کردند

 

بازیگر سریال “پلیس جوان” درباره بازیگری به معنای درست آن بیان کرد:جوان ها باید تحصیلات آکادمیک داشته باشند و این مسئله بسیار مهم است، فرد در کنار تحصیل در این رشته باید کار تجربی هم انجام دهد چون این دو در کنار هم نتیجه می دهد. وقتی یک شخص با علم وارد این هنر شود بسیار بهتر از این است که بدون علم و صرفا به جهت علاقه مندی، چهره خوب و معروفیت برای دریافت نقش وارد بازیگری شود. گاهی ممکن است کسی به واسطه این ویژگی ها وارد عرصه بازیگری شود و به جهت شانس یا استعداد و توانایی به موفقیت برسد اما عقیده من این است که افردا باید تحصیل کنند و حتی اگر به دانشگاه نمی روند در دوره های آموزش بازیگری شرکت کنند.

 

نظام دوست درباره بازیگری در این روزها توضیح داد:جوانان در این روزها به مسئله تحصیل و کار تجربی توجه می کنند و با علم وارد عرصه بازیگری می شوند و تلاش می کنند که در نقش ها موفق شوند.وی به موضوع رابطه در بازیگری از بعد دیگری پرداخت و تاکید کرد:فرد ممکن است آشنایی داشته باشد و یا در دوره آموزش در کلاس های بازیگری استادش جزو بازیگران و کارگردانان باشد و فرد را به عنوان بازیگر معرفی کند اما به رابطه به معنای حضور در مهمانی ها اعتقاد ندارم. بنده نه رابطه دارم و نه در مهمانی ها شرکت می کنم.

 

نعیمه نظام دوست و باز هم تیغ جراحی (عکس)

 

نظام دوست ادامه داد:حرفه ما فراز و نشیب دارد، ممکن است هنرمند یک روز در اوج باشد و کارهای زیادی بازی کند و در مقطعی تنها سالی یک کار بازی کند بنابراین در چنین فضایی اگر هنرمند در اثر یا آثاری بازی نمی کند نباید بگوید چون رابطه ندارد به او نقش نمی دهند. در یک فیلم یا سریال بازیگر در یک گروه کاری حضور دارد مثل “محله گل و بلبل” که تیم همکاری خوبی با هم دارند و در فصل بعدی آن هم از بازیگر دعوت می کنند چون به این نتیجه رسیده اند که می توانند با هم کار کنند و اگر کاری هم باشد که نیاز به حضور باشد دعوت می کنند.

وی خاطرنشان کرد:برخی هنرمندان ممکن است اعتقاد داشته باشند که رابطه به معنای مهمانی در دریافت نقش ها و بازی ها وجود دارد اما عقیده من این است که بازیگری عرصه مقدسی است.
بیماری نعیمه نظام دوست از کجا شروع شد

نعیمه نظام دوست بازیگر زن مشهور تجربه خوبی از عمل بالون معده ندارد. نعیمه نظام دوست چند سال پیش در یک گفتگوی تلویزیونی پرده از راز ماجرای عمل جراحی ناموفق بالون معده خود برداشت. عملی که باعث شد نعیمه نظام دوست ناچار شود به عمل جراحی اسلیو روی بیاورد!

نعیمه نظام دوست در یک گفتگو گفت :من بالون معده را برای لاغر شدن انتخاب کردم و پزشکان به من گفتند که موفقیت این عمل 50درصد است. وقتی بالون داخل معده گذاشته می شود حجم معده را می گیرد و باعث می شود کمتر غذا بخورید. اگر غذا زیاد خورده شود معده آن را نگه نمی دارد و غذا را بر می گرداند. من بعد از بالون، آنقدر غذا خوردم که بر بالون غلبه کردم و وقتی آن را برداشتم، معده ام دوبرابر شد.

 

نعیمه نظام دوست و باز هم تیغ جراحی (عکس)

 

همین هم باعث شد که بیش از پیش چاق شوم. البته تعدادی از کسانی که بالون استفاده کرده بودند را دیدم که چندین کیلو وزن کم کرده بودند اما به نظرم حال خوبی نداشتند. باید همزمان با استفاده از بالون ویتامین مصرف شود و کمبودی از این لحاظ وجود نداشته باشد، یعنی لاغری در عین سالم بودن مفید است وگرنه کم کردن وزن وقتی بی حال و ضعیف شوی که فایده ای ندارد. زمانی که بالون را داخل معده ام گذاشتم 90کیلو بودم اما الان 126کیلو هستم. یعنی اضافه وزنم بعد از بالون خیلی شدیدتر بود و اگر فقط روش های دیگر را ادامه می دادم شاید نتیجه بهتری می گرفتم.

 

نعیمه نظام دوست و باز هم تیغ جراحی (عکس)

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره