وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نکاتی مهم برای سفر با وسایل نقلیه عمومی

نکاتی مهم برای سفر با وسایل نقلیه عمومی

نکاتی مهم برای سفر با وسایل نقلیه عمومی

 

رفتن به مسافرت یکی از پر هیجان ترین دوران زندگی هر فرد می باشد اگر قصد دارید که برای رفتن به سفر از وسایل نقلیه ای مانند اتوبوس و قطار استفاده کنید برای داشتن سفری راحت و بهتر نکاتی را برای مسافران اتوبوس و قطار یادآوری می کنیم .سعی کنید بلیت اتوبوس و قطار را از مراکز معتبر و یک هفته قبل از رفتن به سفر تهیه کنید.

 

اگر از آن دسته افراد هستید که در وسیله نقلیه پس از مدتی دچار سرگیجه و حالت تهوع می شوند سعی کنید در صندلی هایی که خلاف جهت حرکت اتوبوس یا قطار هستند، ننشینید و کتاب یا مجله نخوانید .در هنگام توقف اتوبوس یا قطار حتما از ماشین پیاده شوید قدم بزنید و نفس عمیق بکشید و نوشیدنی میل کنید . نیاز دارید تا خون در بدنتان جریان پیدا کند و این مدت طولانی بی حرکت بودن پاها موجب جمع شدن خون در پاها می شود .

 

هیچگاه در اتوبوس یا قطار بیش از حد تنقلات و مواد غذایی مصرف نکنید .بخصوص در مورد کودکان که سعی شود به آن ها تنقلات ندهید .اگر مایلید در مقصد خودروی خودتان را داشته باشید در هنگام مراجعه برای خرید بلیت علاوه بر تهیه بلیت برای خود بلیت حمل خودرو با قطار نیز دریافت کنید البته بهای بلیط حمل خودرو با واگن ویژه تقریبا ۳ تا ۱۰ برابر قیمت بلیط خودتان تمام می شود.

 

اگر سفر با قطار را انتخاب کردید توجه داشته باشید لوازمی که به همراهتان می برید بیشتر از ابعادهفتاد وپنج سانتی متر و وزن بیشتر از سی کیلوگرم نباشند و البته به تناسب فضا می توانید تمام وسایل مورد علاقه را با خود همراه داشته باشید . همراه داشتن موادمحترقه، آتش‌زا، بیماری‌زا، بدبو، مایعات روغنی و لبنی، قاچاق، سمی، شکستنی و… ممنوع است.