وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نکاتی درباره ی اولین حرکات جنین

نکاتی درباره ی اولین حرکات جنین

به گزارش ایران ناز بسیاری از مادران دوست دارند نکاتی درباره ی اولین حرکات جنین خود بدانند.کودک  از هفت یا هشت هفتگی بارداری حرکت و تکان خوردن در رحم را شروع می‌کنداحساس حرکت نوزاد در دوران بارداری حسی شیرین است. در این مقاله با زمان حس حرکات و سایر موارد مرتبط آشنا می شوید. یکی از هیجان‌انگیزترین بخش‌های بارداری،

 

اولین باری است که احساس می‌کنید کودک در شکمتان تکان می‌خورد. برای بسیاری از خانم‌ها، اولین لگد کودک، به بارداری‌شان احساس واقعی‌تر بودن می‌بخشد، علاوه بر این باعث می‌شود که خیال شما بابت رشد و سالم و قوی بودن کودک درون شکمتان آسوده باشد. چه زمانی باید اولین ضربه کودک را احساس کنم؟کودک  از هفت یا هشت هفتگی بارداری حرکت و تکان خوردن در رحم را شروع می‌کند

 

نکاتی درباره ی اولین حرکات جنین

 

و حتی می‌توانید حرکات او را در اولتراسوند ببینید اما تجربه حس کردن حرکت کودک کوچکتان در شکم بسیار شگفت‌انگیز است.اغلب زنان اولین بار بین 16 تا 22 هفتگی بارداری حرکت کودک را احساس می‌کنند. برای زنانی که اولین بارداری‌شان را تجربه می‌کنند معمولاً حرکات کودک اولین بار بین 18 و 22 هفتگی بارداری اتفاق می‌افتد.

 

مادران باتجربه، حرکات و ضربات ظریف کودکشان را زودتر از مادرانی که اولین بارداری خود را تجربه می‌کنند، می‌توانند احساس کنند. علت آن این است که مادران باتجربه می‌توانند حرکات کودک را از باد، دردهای گرسنگی و مشکلات دیگر شکم تشخیص دهند.گاهی اوقات چند هفته بیشتر طول می‌کشد که حرکات کودکتان را احساس کنید. 

 

نکاتی درباره ی اولین حرکات جنین

 

برای زنانی که اضافه‌وزن یا چاقی دارند معمولاً اولین حرکات کودک دیرتر از زنانی که لاغر هستند احساس می‌شود. جایگاه جفت نیز در مشخص کردن زمانی که شما حرکات کودک را احساس می‌کنید نقش دارد. زنانی که جفت پیشین دارند (جفت در دیواره جلویی رحم قرار گرفته است) ممکن است دیرتر حرکات کودک را حس کنند.

 

حرکات کودک در رحم شبیه به چیست؟اولین حرکات کودک، لگدزدن جنین (quickening) نام دارد و برخی زنان آن را شبیه به پرپر زدن پروانه، قلقل کردن، احساس ضربه زدن، ترکیدن پاپ کورن و شنا کردن ماهی طلایی توصیف کرده‌اند.زمانی که اولین بار احساس می‌کنید کودک در رحم حرکت می‌کند به سادگی ممکن است بااحساس باد،

 

نکاتی درباره ی اولین حرکات جنین

 

درد یا گرسنگی آن را اشتباه بگیرید اما با سپری شدن چند هفته به سرعت متوجه می‌شوید که کسی از درون به دیواره رحم شما ضربه میزند و ابراز وجود می‌کند.ابتدا ممکن است حرکات کودک به ندرت و با فواصل طولانی باشد. ممکن است در یک روز تنها چند ضربه احساس کنید و در روز بعد هیچ فعالیتی احساس نکنید.

 

ممکن است این باعث ایجاد نگرانی در شما شود، اما وضعیتی طبیعی است.  کودک شما در واقع به طور مرتب حرکت می‌کند و ضربه میزند اما حرکاتش به اندازه کافی ممکن است قوی نباشند که دائماً متوجه آن‌ها شوید. نگران نباشید، با گذشتن از سه ماهه دوم، تکان‌ها و ضربه‌های کودک منظم تر و قوی تر می‌شوند.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره