وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نکاتی درباره ی جراحی پلاستیک

نکاتی درباره ی جراحی پلاستیک

اگر قصد انجام عمل زیبایی دارید به نکات زیر توجه داشته باشید.سوابق پزشکی خود را با دقت و کامل در اختیار پزشکتان بگذارید. اگر مشکلات سلامت خود را پنهان کنید جراح زیبایی شما نمی‌تواند ارزیابی صحیحی از وضعیت شما داشته باشد. اگر شرایط درست پیش نرود ممکن است اتفاق جبران‌ناپذیری برای شما بیفتد.

 

در این شرایط جراح پلاستیکتان نیز به علت عدم صداقت شما مسئولیتی در برابر مشکل پیش‌آمده ندارد.دانستن نام عمل متفاوت از دانستن کاری است که در آن انجام داده می‌شود. معنی دانستن فرآیند عمل این نیست که دقیقاً باید تمامی جزئیات را بدانید، مثلاً نوع چاقویی که جراح شما استفاده می‌کند.

 

در حقیقت باید بدانید کلیت عمل چگونه است و آیا نتیجه‌ی دلخواهتان را به شما می‌دهد یا نه. ببینید این عمل برای عضوی که شما مایل به تغییر آن هستید مناسب است یا نه.اغلب در طول جراحی پلاستیک همه‌چیز خوب پیش می‌رود. بااین‌وجود باید خطرات احتمالی عملی که انجام می‌دهید را بدانید.

 

نکاتی درباره ی جراحی پلاستیک

 

عفونت یکی از مشکلاتی است که ممکن است اتفاق بیفتد. زخم‌ها شاید با ظاهر خوبی ترمیم نشده و قرمز یا بدشکل شوند. شاید از نتیجه‌ی نهایی راضی نباشید، این اتفاق اغلب زمانی می‌افتد که قبل از جراحی درباره‌ی محدودیت‌های آن برای شما صحبتی نشده است و توقع نتیجه‌ی دیگری داشته‌اید.

 

مسلماً انتظار شما بهبود در ظاهر ناحیه‌ای است که عمل کرده‌اید. حتی ممکن است نتیجه‌ی عمل باعث بالا رفتن اعتمادبه‌نفس شما شود. اگر توقع چیزی بیشتر از آن را دارید باید به محدودیت‌های عمل خود نیز توجه داشته باشید.جراح پلاستیک شما تنها می‌تواند چیزی که در اتاق عمل اتفاق می‌افتد را کنترل کند.

 

هرچقدر هم کار جراحتان خوب باشد نمی‌تواند عمل او تضمینی برای ارتقای شغلی، روابط اجتماعی بهتر یا موقعیت اجتماعی بالاتر باشد. جراحی پلاستیک نمی‌تواند افسردگی یا اختلالات غذایی را درمان کند.اگر چیزهایی که جراحتان می‌گوید را بعد از عمل رعایت نکنید نباید توقع گرفتن نتیجه‌ی خوبی داشته باشید.

 

نکاتی درباره ی جراحی پلاستیک

 

رعایت نکردن مراقبت‌های لازم پس از جراحی می‌تواند نتیجه‌ی بدی در پی داشته باشد.باید حتماً درباره‌ی این موضوع تحقیق کنید زیرا جراحی پلاستیک بدون خطر نیست. آیا می‌توانید رژیم غذایی خود را بهتر کنید؟ می‌توانید کمی بیشتر تحرک داشته و ورزش کنید؟ اگر واقعاً راه دیگری ندارید جراحی می‌تواند گزینه‌ی خوبی برای شما باشد.

 

هرگز جراحی نکردن نیز خود یک جایگزین مناسب است.بله پس از جراحی باید منظر زخم هم باشید. ببینید کدام بخش از بدنتان زخم می‌شود و آیا می‌توانید مانع دیده شدن آن‌ها شوید؟ به اینکه برخی پزشکان می‌گویند جراحی بدون زخم خواهند داشت اعتماد نکنید.جراحی پلاستیک ارزان نیست.

 

آیا با پرداخت هزینه‌ی جراحی در زندگی شما به موارد مهمی لطمه می‌خورد؟ ممکن است حتی نتیجه‌ی عمل مورد رضایت شما نباشد و بااین‌وجود مجبور شوید هزینه‌ی زیاد آن را پرداخت کنید.شاید نیاز به جراحی ترمیمی داشته باشید. در جراحی پلاستیک نیاز به جراحی ترمیمی دوباره چیز عجیبی نیست.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره