وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نکاتی درباره ی خواص و عوارض آب سیب

نکاتی درباره ی خواص و عوارض آب سیب

در این بخش برای افرادی که می خواهند خواص و عوارض آب سیب بدانند مطلبی در نظر گرفته شده است.بدون شک همه ما در هر سنی که باشیم می توانیم از نوشیدن آب میوه ها و سبزیجات لذت ببریم و به عنوان صبحانه یا حتی به عنوان یک نوشیدنی درمانی از آنها استفاده کنیم اما در این میان آب سیب یکی از بهترینهاست.

 

ارزش غذایی: ۲۵۰ گرم آب سیب شیرین نشده حدود ۱۱۴ کالری انرژی دارد که بیشتر این انرژی بخاطر قندهای طبیعی موجود درآن است. آب سیب اگرچه به اندازه آب پرتقال و مرکبات دیگر ویتامین C ندارد اما ۱۰۰ درصد نیاز روزانه ما به ویتامین C را تامین می کند. علاوه براین آب سیب حاوی پتاسیم و منیزیم است.

 

نکاتی درباره ی خواص و عوارض آب سیب

 

طرز تهیه آب سیب در کارخانه: ابتدا سیبها شسته می شوند و سپس خرد می شوند. بعد کاملا” فشرده و له می شوند تا آبشان کاملا” گرفته شود . در نهایت از یک صافی ریز رد می شوند تا تقاله ها کاملا” گرفته شوند و بعد پاستوریزه و بسته بندی می شوند.استفاده از آب سیب به عنوان ملین:مصرف آب سیب توسط نوزادان و کودکان باعث می شود

 

که یبوست آنها از بین برود. البته قبل از دادن آب سیب به نوزادان زیر ۶ ماه ، حتما” با پزشک مشورت کنید.عوارض مصرف بیش از حد آب سیب:مصرف بیش از حد آب سیب در کودکان و حتی بزرگسالان باعث اسهال می شود . مضاف براین مصرف دائمی و بیش از حد این نوشیدنی مفید ممکن است به مینای دندانها آسیب بزند و حتی ممکن است در کودکان موجب بروز مرض چاقی شود.

 

نکاتی درباره ی خواص و عوارض آب سیب