وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نکات مهم برای اولین قرار عاشقانه

نکات مهم برای اولین قرار عاشقانه

نکات مهم برای اولین قرار عاشقانه

وقتی برای اولین بار با همسر آینده ی خود قرار میگذارید باید همه چیز عالی باشد تا بتوانید او را جذب خود کنید و این رابطه را بیشتر به ازدواج نزدیک کنید . به گزارش ایران ناز این بسیار عادی و طبیعیست اگر احساس استرس و دلشوره داشته باشید اما گذاشتن تاثيري خوب در اولين قرار ملاقات براي ايحاد رابطه بـا ديـگران بسـيار مهم است.

ما در این بخش از ایران ناز برای شما راهکارهایی برای تاثیر گذاری مثبت و بهتر بودن قرار ملاقات اول شما آورده ایم امیدواریم که مورد استفاده شما قرار بگیرد .اولين قرار ملاقات با همسر آينده بسيار مهم است

اولين قرار ملاقات با فردي که قرار است همسر آينده شما باشد بسيار حساس است. در اين ديدار، دو طرف مرتب در حال قضاوت کردن يکديگرند تا ببينند آيا فرد مناسبي براي هم هستند يا نه. طرف مقابل شما هم درست به اندازه خودتان به نشانه هاي کلامي و غير کلامي توجه دارد و اين يعني شما کاملا زير ذره بين هستيد.

اولين ملاقات بهترين موقعي است که مي توان طرف مقابل را بهتر شناخت و بررسي کرد که آيا تمايلي براي ملاقات مجدد وجود دارد يا خير؟ اما در اولين ديدار با همسر آينده تان بايد چطور رفتار کنيد؟

اگر هنوز مجرد هستيد و مي خواهيد براي اولين بار سر قرار با خانم مورد علاقه تان برويد، ما به شما کمک مي کنيم تا بهترين باشيد. اگر نکاتي که در اينجا برايتان آورده ايم را رعايت کنيد، حتما دل طرف مقابل تان را به دست خواهيد آورد.اولين قرار ملاقات در شروع يک رابطه بسيار مهم است

دانستني هاي مهم اولين قرار ملاقات

اعتماد به نفس داشته باشيد

طبيعي است که شما در قرار ملاقات اول تان، کمي عصبي و نگران باشيد اما بايد سعي کنيد که اعتماد به نفس خود را بالا نگه داريد.

هنگام صحبت کردن با طرف مقابل تان آرامش خود را حفظ کنيد و موضوعاتي را براي صحبت کردن انتخاب کنيد که هم نسبت به آنها احساس راحتي مي کنيد و هم اطلاعات تان در موردشان کامل است، اما مراقب باشيد که در اين راه زياده روي نکنيد. به عنوان مثال هيچ کس دوست ندارد در مورد کتابي که تنها شما به آن علاقه داريد، ساعت ها حرف بشوند. پس اعتدال را در هر کاري رعايت کنيد.

شايد به نظر ساده باشد اما انتخاب فردي که مشترکات زيادي با شما داشته باشد، اصلا کار ساده اي نيست. اما در هر شرايطي سعي کنيد که خود واقعي تان باشيد و هيچگاه به غيرخود تظاهر نکنيد.

جشم هايتان را به او بدوزيد

يادتان باشد که قرار ملاقات شما فرصتي براي شناخت و جذب کردن طرف مقابل تان است، بنابراين شما بايد تمام تمرکزتان را به او بدهيد. از او در مورد خودش سوال کنيد و سوالات او را با حوصله پاسخ دهيد و به شدت از نگاه کردن مدام به تلفن همراه يا اطراف تان بپرهيزيد. در غير اين صورت طرف مقابل تان احساس خواهد کرد که به او اهميت نمي دهيد.

نکات مهم برای اولین قرار عاشقانه

ساده باشيد

اگر براي اولين بار مي خواهيد فردي را به مکاني دعوت کنيد، پيشنهاد مي کنيم که مکاني را انتخاب کنيد که به خوبي مي شناسيد و از کيفيت فضا يا حتي غذاهايي که سرو مي شوند، اطمينان کامل داشته باشيد تا شرمنده طرف مقابل تان نشويد. به علاوه مکان قرار ملاقات تان بايد براي هر دويتان مناسب و راحت باشد. به عنوان مثال اگر رستوراني را انتخاب کرده ايد که به شما نزديک است و به راحت و بدون ترافيک مي توانيد به آنجا برويد، بايد به فکر طرف مقابل تان هم باشيد تا در رسيدن به آنجا دچار مشکل نشود.

اين نکته را هم خاطر نشان کنيم که اگر قرار ملاقات اول و دوم تان در اواسط هفته بوده، حتما قرار سوم را در تعطيلات آخر هفته بگذاريد زيرا ممکن است اين سوتفاهم براي طرف مقابل تان بوجود آيد که شما آخر هفته ها سرتان به کار خودتان يا با دوستان تان گرم است و او را فراموش کرده ايد.

آماده باشيد

حتما شما هم شنيده ايد که ديدار اول بيشترين تاثير را در طرف مقابل تان مي گذارد و او از همان نگاه اول برداشت هاي زيادي از شما و شخصيت تان خواهد کرد. به عنوان مثال اگر شما با ظاهري خواب آلود و خسته سر اولين قرارتان ظاهر شويد، اين فکر را در ذهن او تداعي مي کنيد که به اين رابطه اهميت زيادي نمي دهيد و طرف مقابل تان آنقدر براي شما ارزش ندارد که کمي بيشتر به خودتان برسيد. پس سعي کنيد به ظاهر خود اهميت دهيد. اگر موهايتان بلند و بهم ريخته است، به آرايشگاه برويد و آنها را مرتب کنيد يا تمييز ترين لباس هايتان را بپوشيد.

به دندان هاي خود توجه کنيد که کثيف نباشند يا دهان تان بو ندهد، ناخن ها را نيز فراموش نکنيد. حتي سعي کنيد که کمي زودتر از ساعت مقرر سر قرار حاضر شويد، در اين صورت وقت کافي خواهيد داشت که يک بار ديگر خودتان را در آينه ببينيد و از زيبايي تان اطمينان حاصل کنيد. هنگام سفارش غذا نيز بهتر است غذايي را سفارش دهيد که قبلا تست کرده ايد.

در اولين قرار مکلاقات سر وقت حاضر باشيد

نظر ديگران را در مورد تيپ تان بخواهيد

اگر نسبت به ظاهر خود شک داريد، مي توانيد نظر ديگران را در مورد آن بپرسيد. از آنها بپرسيد که در مورد تيپ شما چه فکري مي کنند يا چه پيشنهادهاي بهتري براي جذاب تر شدن تان دارند. اين کار زاويه ديد شما را گسترش و تغيير مي دهد، در نتيجه مي توانيد بهتر تصميم بگيريد و زيباتر از هميشه بدرخشيد.

صورت حساب را پرداخت کنيد

اگر اولين بار است که با فردي قرار ملاقات مي گذاريد، حتما هنگام حساب کردن، شما پيش قدم شويد. اين کار شما تاثير مثبت زيادي بر طرف مقابل تان خواهد داشت. پس اگر مي خواهيد که رابطه خود را ادامه دهيد، از پرداخت صورت حساب غافل نشويد.

مطالب مرتبط:

تیشرتی جنجالی برای برقراری رابطه

قول و قرار های الکی ازدواج