وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

نکسوس ۷ تبلت جدید ایسوس

نکسوس ۷ تبلت جدید ایسوس
نکسوس ۷ تبلت جدید ایسوس که با صفحه نمایش ۱۹۸۰ در ۱۲۰۰ معرفی شده دارای بالاترین وضوح تصویر است و نسبت به آی پد مینی دوبرابر پیکسل بیشتر ارائه کرده و ۱۵۰ دلار ارزان تر است.جدیدترین تبلت معرفی شده نکسوس دارای یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت است و در مقایسه با نسل اول نکسوسها از یک پردازنده پرسرعت ۱٫۵ گیگاهرتزی برخوردار است و رم آن ۲ گیگا بایت است.

این تبلت نخستین گجتی است که با نسخه به روز شده سیستم عامل آب نبات ژله ای گوگل یعنی اندروید ۴٫۳ عرضه می شود و دارای سه مدل ۱۶ گیگابایتی وای فای با قیمت ۲۲۹ دلار، ۳۲ گیگابایتی وای فای با قیمت ۲۶۹ دلار و ۶۴ گیگابایتی ال تی ایی با قیمت ۲۲۷ دلار است.هر سه دستگاه قرار است از روز ۳۰ ژوئیه وارد بازارها شوند و طرفداران زیادی دارد.

ساندار پیشای در مراسم معرفی این دستگاه در سانفرانسیسکو گفت: امسال مشتریان بیش از رایانه های شخصی تبلت خریداری کرده اند و این فوق العاده است. آمار فروش تبلتها نسبت به سال ۲۰۱۲ افزایش چشمیگری یافته و از هر دو تبلت فروخته شده در جهان یکی اندرویدی است.

درمیان سایر تبلتهای ۷ اینچی می توان به آی پد مینی اشاره کرد که قیمت آن حدود ۳۸۰ دلار است.صفحه هفت اینچی که علت نامگذاری تبلت به نکسوس ۷ نیز محسوب می شود هم اندازه صفحه آی پد مینی است اما وضوح تصویر آن به ۱۹۸۰ در ۱۲۰۰ با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل افزایش یافته است.