وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

هتلی که با طلا ساخته شده است

هتلی که با طلا ساخته شده است

هتلی که با طلا ساخته شده است

 

به گزارش ایران ناز این هتل و تمام اثاثیه و حتی کاشیها و شیرالات آن از طلا ساخته شده اند و یا روکشی از طلا دارند .صاحبان این هتل که هزینه هر شب اقامت در آن ۲۵۰ دلار است، امیدوارند هتل پر زرق و برق شان مهمانانی از همه قشرها داشته باشد.

 

اولین هتل زر اندود دنیا که حتی کارد و چنگال‌ها، فنجان‌ها، توالت فرنگی‌ها و استخر بی نهایت آن از جنس طلا است، معنای تازه‌ای به واژه “تجملاتی” بخشیده.

 

هتل پنج ستاره Dolce Hanoi Golden Lake که در شهر هانوی، پایتخت کشور ویتنام واقع شده، ساخت آن چیزی در حدود ۲۰۰ میلیون دلار هزینه برده و مهمانان آن می‌توانند در وانی با روکش طلا حمام کنند، در استخر بی نهایتی طلاکاری شده ریلکس کنند و حیرت و تحسین را در سالن انتظار زر اندود شده آن تجربه کنند.

 

هتلی که با طلا ساخته شده است

 

حتی نمای ساختمان هتل هم از یک تن طلا پوشیده شده.

 

هتلی که با طلا ساخته شده است

 

صاحبان این هتل که هزینه هر شب اقامت در آن ۲۵۰ دلار است، امیدوارند هتل پر زرق و برق شان مهمانانی از همه قشرها داشته باشد.

 

Huu Duong رئیس گروه Hoa Binh که مالکیت هتل را دارد، می‌گوید این هتل می خواهد “مردم عادی وقتی برای گرفتن اتاق اینجا می آیند احساس فوق ثروتمند بودن کنند.”

 

هتلی که با طلا ساخته شده است

 

او همچنین گفته: “در حال حاضر هیچ هتل دیگری مشابه این هتل در دنیا وجود ندارد.”

 

هزینه اقامت در اتاق ها نسبتاً پایین است چون همه طلایی که در ساخت هتل از آن استفاده شده از منابع داخلی بوده، مسأله‌ای به کاهش هزینه‌های ساخت هتل کمک کرد.

 

هتلی که با طلا ساخته شده است

 

Duong می‌گوید: “گروه ما یک کارخانه دارد که می تواند وسایل زر اندود تولید کند، به همین خاطر هزینه ی تجهیزات و اسباب و اثاثیه اینجا بسیار ارزان در آمد.”

 

اما تنها لوازم و اثاثیه هتل نیستند که روکشی از طلا دارند، بلکه همه ی غذاهایی که در اینجا سرو می شود هم با “یک ماده ی سری از جنس طلا” مخلوط می‌شود.

 

علیرغم محدودیت هایی که تعطیلی های کرونایی به صنعت گردشگری ویتنام تحمیل کرده، Duong از اینکه توانسته هتل را امسال افتتاح کند خوشنود است و معتقد است که این هتل سال دیگر درآمد خواهد داشت.

 

مهمانان هر چند اندکی که تا کنون در این هتل اقامت داشته اند، از ویژگی های منحصر به فرد آن ابراز شگفتگی کرده اند.

 

هتلی که با طلا ساخته شده است

 

فیلیپ پارک، اهل کشور کره جنوبی، از مهمانان این هتل، به شوخی می گوید: “وقتی رسیدم اینجا احساس کردم یک پادشاهم، مثلاً فرعون پادشاه مصر.”

 

Luong Van Thuan مهمان ویتنامی دیگر هتل می گوید: “از فضای مجلل اینجا واقعاً خوشم آمد. نظرم را در مورد اینکه تجمل به چه شکل می تواند باشد تغییر داد. هتل های مجلل دیگر برای کاشی هایشان از سنگ مرمر استفاده می کنند اما اینجا همه چیز، تا سینک ظرفشویی، روکش طلا دارد.”

هتلی که با طلا ساخته شده است

 

برای Duong، که یک کهنه سرباز جنگ ویتنام است اما ساخت یک هتل زر اندود کافی نیست و او قصد ساخت یک پروژه ی زر اندود دیگر در شهر هو شی مین و همینطور یک تفریحگاه در مرکز ویتنام را هم دارد.

 

کشور ویتنام عملکرد نسبتاً موفقی در مهار شیوع ویروس کرونا داشته، به طوری که گفته می شود تعداد مبتلایان آن در حدود ۳۵۰ نفر بوده و این بیماری هیچ قربانی ای در این کشور نداشته.

 

 

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره