وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

هرج و مرج و شلوغی دنیای امروزه

هرج و مرج و شلوغی دنیای امروزه
 مهم نیست که کاری که در حال انجام دادنش هستید چگونه است: نشستن، راه رفتن، نوشتن، خواندن، خوردن، شستن، صحبت کردن و یا بازی کردن. با تمرکز بر روی ساده ترین کارها ما نگرانی ها، حسادت ها، خشم ها، عزاها و حواس پرتی ها را کنار می گذاریم. در سادگی است که بخش های زندگی ما عمق پیدا می کنند.

«اگر در حال راه رفتن هستید، فقط راه بروید. اگر در حال غذا خوردن هستید، فقط غذا بخورید»شما در میانه روزتان هستید و وسط طوفانی از شن که توسط افکار شما، احساساتتان، وظایف، قرار ملاقات، مطالعات و ارتباطات به وجود آمده است گیر افتاده اید. بایستید، صبر کنید و بگذارید تا همه آنها محو شوند.

حالا بر روی انجام یک کار تمرکز کنید. فقط یکی را انتخاب کنید و تمامی چیزهایی که حواستان را پرت می کنند، دور بریزید. جداً همه چیز را دور بریزید.بگذارید تا تمامی افکارتان پاک و محو شوند، شما حالا باید یک کار را انجام دهید. ممکن است افکار به فکر شما بازگردند، از آنها نوت بردارید و به آرامی با آنها خداحافظی کنید و به ادامه کارتان برسید.

اگر در حال شستن ظرفها هستید، آن را به آرامی انجام دهید و سعی کنید تمامش را حس کنید. اگر در حال میوه خوردن هستید، مزه آن را بچشید، بافت آن را درک کنید، با هوشیاری نسبت به میزان گرسنگی خود آن را میل کنید. اگر در حال نوشتن متنی هستید، قلبتان را در میان کلمات جا دهید و بگذارید شکل بگیرد.

فقط انجام دهید. بقیه دنیا دیگر برایتان بی معنی خواهد بود، وقتی که تنها شما هستید و آنچه که در حال انجام است. شما متوجه خواهید شد که این همان چیزی است که ارزش دارد و در آن می توانید همه چیز را پیدا کنید و به آنها دست بیابید.«ذن، نوعی هیجان خاص نیست، ذن چیزی به جز تمرکز بر روی امور ساده روزانه نخواهد بود و نیز میگذرد»