وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

هر روز بخور درمانی کنید

هر روز بخور درمانی کنید
درمانگران شیوه‌های طبیعی درمان در مکتب آیورودا و چین،  بخوردرمانی را بهترین شیوه برای آبرسانی و تقویت سلول‌های پوستی می‌شناسند. در این شیوه احتیاجی به اضافه کردن هیچ گیاه دارویی و ماده طبیعی وجود ندارد. بخار آب به تنهایی برای افزایش میزان رطوبت، درمان چروک‌های سطحی و  ایجاد لطافت پوست موثر است.
 
در این حالت تنها کافی است هفته‌ای دو تا ۳  بار از بخار آب برای آبرسانی به سطح پوست و  پاکسازی آلودگی‌ها و سلول‌های مرده پوست اقدام کنید. تنها باید مراقب باشید که به هنگام استفاده از این روش فاصله مناسب را با ظرف بخور حفظ کنید تا بخار آب پوست صورت‌تان را نسوزاند.

نکته مهم


آبرسانی و تغذیه مناسب سلول‌های پوست به مرور زمان موجب افزایش مقاومت این سلول‌ها در مقابل پیری زودرس پوست می‌شود.با این عرق گیاهی، لوسیون ضد چروک بسازید جالب است یکی دیگر از نسخه های طبیعی و گیاهی درمان چروک پوست و پیشگیری از بروز چروک‌های بیشتر در سطح پوست استفاده از مخلوطی رنده پوست خیار و گلاب است.
 
بهترین شیوه برای تهیه این ماسک این است که پوست خیار را به کمک رنده ریزریز کنید و آن را به مدت ۳۰ دقیقه درون گلاب مرغوب خیس کنید. سپس پوست خیار خیس شده در گلاب را به مدت ۲۰ دقیقه روی پوست صورت‌تان ماسک کنید.
 
استفاده از این ماسک به صورت روزانه تاثیر زیادی در افزایش آبرسانی و برطرف شدن زبری پوست‌های خشک دارد. آبرسانی و تغذیه مناسب سلول‌های پوست به مرور زمان موجب افزایش مقاومت اینسلول‌ها در مقابل پیری زودرس پوست می‌شود.