وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

هر نوع بوی بد دهان نشانه ی چیست؟

هر نوع بوی بد دهان نشانه ی چیست؟

هر نوع بوی بد دهان نشانه ی چیست؟

 

رعایت یک سری نکات مخصوصا رعایت بهداشت بسیار در این زمینه مهم میباشد اگر اعضای بدن حالت طبیعی خود را نداشته باشد از بعضی نقاط بدن خود را نشان می دهند که بوی نفس یکی از این نشانه ها برای بروز بیماری می باشد. اگر اطلاعاتی دراین زمینه ندارید و نمی دانید کهبوی نفس درباره سلامتیتان چه می گوید همراه ما باشید. اطلاعات جالبی در این زمینه در این مقاله به استحضار شما می رسانیم.

 

تشخیص پوسیدگی دندان از روی بوی نفس

اگر دهان فردی پر از باکتری باشد و بهداشت را رعایت نکنید این باکتری موجب بوی بد دهان میشود طبق یافته های دندانپزشکان آفریقا نود درصداز پوسیدگی دندان به از دست دادن دندان منجر می شود این بوی بد می تواند هشداری باشدکه به پزشک مراجعه کنید.

 

حبس نفس در خواب

این اتفاق زمانی میافتد که تقریباً راههای تنفسی در خواب بسته می شود و افرادی که یکی از اعضای خانواده شان دچاره این بیماری باشد بیشتر در معرض آن هستند این افراد معمولاً خروپف می کنند و در طول شب دهان را برای نفس کشیدن بازمیکنند.

 

چاقی مفرط

از طریق بوی نفس می توان فهمید یک فرد تا چه میزان به چاقی مستعد است. محققان نفس 792 داوطلب را آنالیز کردند و دریافتند تراکم بعضی از گازها از جمله هیدروژن با شاخص توده بدنی و درصد چربی در ارتباط است.

 

نارسایی کلیه

همان طور که می دانید کلیه ها از اعضای مهم بدن هستند وسم را از بدن دفع می کنند و مراقبت از آنهابسیار حائز اهمیت است و اگر کلیه ها در سلامت کامل نباشد در نتیجه نمی توانند به خوبی آن را دفع کنند به همین دلیل باعث بوی بد دهان می شود ؛

 

بویی شبیه آمونیاک در افرادی که از نارسایی کلیوی مزمن رنج می برند استشمام می شود گاهی این بو مشابه بوی ماهی است. در این بیماری کلیه ها قادر به دفع سموم خون نیست و مواد زاید در بدن تجمع پیدا می کند که باعث بوی بد نفس می شود.

 

مشکلات تنفسی

وقتی بیمار میشوید و سرما می خورید بیشتر تمایل دارید که از طریق دهان تنفس کنیدتا بینی بعد از گذشته چند روزی با جمع باکتریها در دهان دهان بوی بدی می گیرد.بوی نفس قند خون راهم می تواند نشان دهد سطح قند خون باعث عفونت زبان می شود اگر عفونت زبان مکرر اتفاق بیافتد موجب بدتر شدن دیابت می شود.

 

دیابت

بوی نفس شبیه به بوی لاک ناخن می تواند مشکل جدی بیماری دیابت باشد. این مشکل تهدید کننده زمانی رخ می دهد که بدن قادر نیست از قند به عنوان منبع سوخت استفاده کند و به جای آن از چربی استفاده می شود.