وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

با این هشت روش همیشه خوشبو باشید

با این هشت روش همیشه خوشبو باشید

با این هشت روش همیشه خوشبو باشید

 

عطر خریدن و نحوه ی استفاده از عطر بسیار مهم است . اگر روش درست استفاده از عطر  را ندانیم شاید نتوانیم چندان از رایحه ی خوب آن عطر استفاده کنیم. به گزارش ایران ناز برخی افراد همیشه بوی خوب میدهند و این جای سوال است که چگونه میتوانند خود را همیشه خوش بو نگه دارند ؟ با ما در این مطلب از ایران ناز همراه شوید تا 8 روش برای ماندگارتر کردن عطر را بشناسید

با این هشت روش همیشه خوشبو باشید

 

آيا کسي را مي شناسيد که هميشه و در هر زماني بوي خوبي بدهد؟ درست است .خانم هايي هستند که هميشه بوي خوب مي دهند. گذشته از انتخاب صحيح عطر يکسري استراتژي هاي خاص در رابطه با زمان و مکان استفاده از عطر وجود دارد که روي اثر بخشي بوي عطر و ماندگاري آن تاثير بسزايي دارد و اين ها همان مواردي هستند که اين خانم ها هنگام استفاده از عطر رعايت مي کنند. اکنون بياييد درباره 8 راز زناني که هميشه بوي خوب مي دهند بخوانيم.

 

آن ها عطرهاي قوي انتخاب مي کنند

 

هيچ کدام از عطرها بوي يکساني ندارند. عطرهاي مرکبات خيلي زود از بين مي رود اما عطرهاي تند و چوبي مثل چوب صندل ماندگاري بيشتري دارند. بنابراين اگر ماندگاي عطر برايتان اهميت زيادي دارد سعي کنيد عطرهاي اين خانواده را هنگام خريد انتخاب کنيد.

 

آن ها چند لايه عطر استفاده مي کنند

 

بيشتر عطرهاي مورد علاقه شما از ژل شستشو گرفته تا لوسيون بدن و روغن بدن رايحه متفاوتي دارند. وقتي چند تا از اين محصولات را با هم استفاده کنيد بدن تان عطرهاي مختلفي به خودش مي گيرد و در تمام روز همراه شما مي ماند.

 

آن ها مي دانند عطر را روي کدام قسمت از بدن استفاده کنند

 

هنگام استفاده از عطر فراتر از مچ دست برويد و روي قسمت هاي گرم بدن مثل شکم، سينه، پشت زانو و پشت گوش ها اسپري کنيد. حرارت اين قسمت هاي بدن باعث مي شود بوي عطر بيشتر شود و نت مياني و نت پايه آن کاملا بيرون بزند.

 

آن ها عطر را روي پوست نمي مالند

 

بيشتر ما طبق عادت بعد از اين که عطر را روي مچ دست مي زنيم، مچ هر دو دست را به هم مي ماليم. اين کار باعث مي شود بوي عطر کم شده و ماندگاري آن هم از بين برود.

 

آن ها مي دانند که چه زماني از عطر استفاده کنند

 

بهترين زمان براي استفاده از عطر بعد از حمام زماني که بدن مرطوب است مي باشد. رطوبت، بوي عطر را روي پوست حفظ مي کند. اين کار مانع لکه دار شدن لباس يا تيره شدن جواهرات تان مي شود.

 

آن ها پوست را مرطوب نگه مي دارند

 

قبل از استفاده از عطر پوست را با کرم مرطوب کننده مرطوب کنيد. پوست خشک عطر را به خود جذب مي کند و باعث سريع تر از بين رفتن عطر مي شود. پوست مرطوب باعث مي شود عطر ماندگاري بيشتري داشته باشد.

 

آن ها از عطر به خوبي نگهداري مي کنند

 

مولکول هاي عطر اگر در معرض رطوبت و گرما باشند زود از بين مي روند. بنابراين سعي کنيد عطرها را داخل حمام نگهداري نکنيد و هميشه در مناطق خشک و خنک نگهداري کنيد. به عنوان مثال بالاي کمد يا روي ميز آرايش.

 

آن ها در طول روز عطر استفاده مي کنند

 

راز . البته نکاتي که در بالا اشاره کردم تا حد زيادي تاثير گذار هستند. بنابراين هر وقت قرار بود زمان زيادي بيرون از خانه باشيد (به عنوان از محل کار مي خواهيد به يک قرار ملاقات برويد.) سعي کنيد يکي از عطرهاي مورد علاقه تان را همراه خود داخل کيف داشته باشيد تا بتوانيد از آن در طول روز استفاده کنيد.

 

 

مطالب مرتبط:

 

عطری که با بو کردن آن لاغر میشوید

 

خاص ترین عطر های پاییزی