وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

هشدار این چای گیاهی سمی است

هشدار این چای گیاهی سمی است

هشدار این چای گیاهی سمی است

 

به گزارش ایران ناز عوارض کشنده ای از مصرف نوعی چایی رایج در بازار و مغازه ها گزارش شده است . این چای از گیاه تاج الملوک تهیه شده و بسیار کشنده است ! با مصرف این چای حاوی آرسنیک افراد زیادی راهی بیمارستان‌ها شده و برخی نیز فوت کرده اند.خانم جی آستن درشهر فرانسیسکو آمریکا در اثر مصرف چای گیاهی که با سم آرسنیک ترکیب شده بود در محله چینی‌ها درگذشت.

 

سازمان بهداشت آمریکا به همه مردم این کشور توصیه کرده که این نوع چای گیاهی را دور بریزند تا دچار مسمومیت و مرگ و میر نشوند.

 

بر اساس این گزارش خانم استن پس از خوردن برگ‌های چای از یک شرکت تجاری ضربان قلبش به صورت ناگهانی نامنظم و پس از فراگیری ضعف عمومی فوت می‌کند.

 

در نقطه دیگر از شهر سانفرانسیسکو مردی با مصرف برگ‌های چای همین شرکت تجاری دچار مسمومیت شده و به اورژانس بیمارستان این شهر انتقال داده شد.

 

طبق دستور سازمان بهداشت آمریکا سم گیاهی موجود در برگ‌های چای این شرکت نوعی از آرسنیک بوده که با مصرف آن سم، ضربان قلب به صورت نامنظم در می‌آید.

 

بر اساس گزارش آزمایشگاه مرکزی آمریکا سم موجود در برگ‌های چای این شرکت تجاری از یک گیاه وحشی به نام تاج الملوک درست شده است و در بین متخصص طب گیاهی به نام “زهر گرگ” معروف است که متاسفانه برگ‌های چای نیز از همین گیاه درست شده که هدف از تولید آن به وسیله این شرکت تجاری خوش رنگ کردن چای است.

 

افراد پس از استفاده از گیاه تاج الملوک ضربان قلبشان افزایش می یابد و در قفسه سینه احساس درد می‌کنند و در نوع مزمن آن حالت تهوع استفراغ و درد شکم و اسهال نیز اضافه می‌شود.

 

گفتنی است؛ خرید و فروش این چایی دربسیاری از نقاط دنیا ممنوع اعلام شده و تا کنون تعداد زیادی از مردمان آمریکا در اثر مصرف این چای گیاهی به بیمارستان‌های این کشور مراجعه کرده اند.

 

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره