وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

هلو را در برنامه غذایی خود جای دهید!!

هلو را در برنامه غذایی خود جای دهید!!

هلو یکی از پرخاصیت ترین میوه های تابستانی می باشد.معروف است به میوه سنگ؛ اما خلاف این نام به نظر خشن و سفت ظاهری زیبا و از آن مهم تر طعمی بی نظیر دارد. صحبت از هلو است، میوه ای خوش آب و رنگ همراه با خواص شگفت انگیز که به دلیل هسته بزرگ درونش میوه سنگ خوانده می شود.

 

بدون شک میان میوه های رنگارنگ تابستانی از نظر خواص هلو در ابتدای صف ایستاده است. میوه ای با ظاهری زیبا و طعمی لذیذ که می تواند توجه هر فردی را به سمت خود جلب کند؛ میوه ای که اگر با ویژگی های اعجاب آورش آشنا شوید قطعاً از فرصت محدود حضورش بیشترین بهره را خواهید برد.

 

هلو را در برنامه غذایی خود جای دهید!!

 

به همین خاطر در ادامه بخشی از مزایای این میوه را برای شما می گوییم:دیگر هلو یکی از کم کالری ترین میوه ها است ، نزدیک 87 درصد آن از آب تشکیل شده است و منبعی سرشار از فیبر است. تمامی این شرایط باعث می شود که شما پس از مصرف هلو برای مدت زمان بیشتری احساس سیری کنید و دیر تر گرسنه بشوید.

 

فنولیک موجود در هلو یکی از بهترین ترکیبات ضد التهابی است. علاوه بر این، ویتامین A موجود در هلو کمک قابل توجهی به درمان دردهای رماتیسمی می کند.کم خونی دلایل بسیاری که مهم ترین آن کمبود آهن است. خوشبختانه در میان میوه ها هلو یکی از بهترین منابع دارای آهن است. اگر علائم کم خونی را مشاهده می کنید مصرف روزانه هلو را افزایش دهید.

 

هلو را در برنامه غذایی خود جای دهید!!

 

بنا بر بسیاری از مطالعات انجام شده، هلو نقش به سزایی در کاهش گسترش سلول های سرطانی در انواع مختلف این بیماری به ویژه: سرطان دهان، ریه ، سینه و روده دارد. چنین خاصیتی بیش از هر چیز مدیون وجود مقادیر قابل توجهی آنتی اکسیدان درون هلو است که به مبارزه با سرطان کمک می کند.بهترین راه برای جلوگیری از ورود عفونت به بدن ما میوه های هستند که در میان انواع گوناگون آنها هلو بیشترین تأثیر در بستن راه های نفوذ عفونت به بدن دارد.

 

هلو سرشار از بتاکاروتن و ویتامین A است، دو ترکیبی که نه تنها نقشی مهم در حفظ سلامت چشم ها و قوای دید ما دارند بلکه از بسیاری بیماری های چشمی نیز جلوگیری می کنند.یکی از حساس ترین و آسیب پذیرترین نقاط انسان سیستم ایمنی است که به راحتی و تحت تأثیر عوامل مختلف دچار اختلال می شود. اسید آسکوربیک و زینک موجود در هلو به شما می کند تا از سیستم ایمنی بدن خود برابر بسیاری از موقعیت های خطرناک محافظت کنید.