وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

همسر دکتر افشین یداللهی درگذشت (عکس)

همسر دکتر افشین یداللهی درگذشت (عکس)

همسر دکتر افشین یداللهی درگذشت

 

به گزارش ایران ناز پس از اینکه در تصادف هولناک ماشین حامل دکتر افشین یداللهی این ترانه سرای مشهور کشورمان بر اثر ضربه مغزی درگذشت ، متاسفانه همسر دکتر افشین یداللهی که در این تصادف به کما رفته بود نیز دار فانی را وداع گفت . شبنم رحمتیان در بهمن ماه سال 95 با دکتر افشین یداللهی عقد کرده بود و تنها یک ماه و چند روز از ازدواجشان میگذشت که بخاطر تصادف به رحمت خدا رفتند . عکس مربوط به مراسم عقد دکتر افشین یداللهی و شبنم رحمتیان را در اینجـا میتوانید ببینید

 

متاسفانه تلاش‌های پزشکان برای بهبود و درمان شبنم رحمتیان نتیجه‌بخش نبود و صبح امروز؛ پنجشنبه ۱۰ فروردین؛ همسر افشین یداللهی فوت کرد.

 

شبنم رحمتیان، همسر مرحوم افشین یداللهی شاعر و ترانه سرای نامی ایران روز پنجشنبه دار فانی را وداع گفت.

 

همسر دکتر افشین یداللهی درگذشت (عکس)

 

آرش یداللهی برادر افشین یداللهی روز پنجشنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: شورای پزشکی دقایقی پیش مرگ همسر برادرم را تایید کردند.

 

وی درباره زمان و جزییات مراسم تشییع پیکر شبنم رحمتیان توضیحاتی نداد.حدود یک ساعت پیش از مخابره این خبر ، آرش یداللهی خبر فوت مرحوم رحمتیان را تکذیب کرد و گفت: تا ساعاتی دیگر شورای پزشکی درباره جدا کردن دستگاه از خانم رحمتیان تصمیم گیری می کند.

 

افشین یداللهی شاعر و ترانه‌ سرای ایرانی نیز 25 اسفند سال 95 بر اثر سانحه رانندگی در جاده هشتگرد درگذشت و همسر و برادر همسرش که همراه وی بودند، بشدت مجروح شدند.

 

امید ربانی‌فر از دوستان افشین یداللهی با تأیید خبر درگذشت شبنم رحمتیان علام کرد؛ زمان تشییع و خاکسپاری وی به‌ زودی اعلام می‌شود.

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره