وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

رونمایی حمید عسگری از عکس همسر و فرزندش

رونمایی حمید عسگری از عکس همسر و فرزندش

رونمایی حمید عسگری از عکس همسر و فرزندش

 

به گزارش ایران ناز خواننده مشهور و محبوب پاپ حمید عسگری عکسی دیدنی از همسر و پسر خردسالش را منتشر نمود . به گزارش ایران ناز حمید عسگری خواننده شیرازی الاصل و متولد 1357 است.

 

حمید عسکری خواننده 38 ساله, عکسی از همسر و پسرش را منتشر کرد.حمید عسکری خواننده کشورمان با انتشار عکسی صفحه شخصی اش را بروز کرد.

 

این خواننده 38 ساله عکسی از همسر و پسرش را منتشر کرد که در ادامه آن را میبینید. حمید عسکری با انتشار عکس زیر نوشت: کارن و همسرم

رونمایی حمید عسگری از عکس همسر و فرزندش

 همسر حمید عسکری و پسرش

 

حمید عسگری میگوید : شاید بعضی‌ها فکر می‌کنند با اعلام این موضوع که متاهل شده‌اند از میزان محبوبیت‌شان کم می‌شود، در حالی که غالب مردم ما این بینش را دارند که زندگی شخصی سلبریتی از زندگی حرفه‌ای‌اش جداست و او هم عاشق می‌شود و ازدواج می‌‌کند. از طرفی، نمی‌توان با این ترس که ممکن است هواداران یک هنرمند با ازدواج او کم شوند تا آخر عمر مجرد ماند! من هیچ‌وقت نخواسته‌ام از سلبریتی‌‌هایی باشم که ازدواج کردن و بچه‌دار شدنشان را از مردم پنهان می‌کنند.

 

در میان سلبریتی های دنیا هم شاهد این هستیم که آنها به راحتی این مسائل را با مردم در میان می‌گذارند و اتفاقا هوادارانشان از این موضوع استقبال هم می‌کنند. به نظرم، این تصور غلط که ازدواج هنرمند باعث ریزش مخاطبش می‌شود باعث ایجاد این رفتار اشتباه در کشور ما شده است.

 

در هر حال، من به قدری همسرم را دوست دارم که حتی اگر می‌دانستم اعلام ازدواجم باعث کم شدن میزان هوادارانم می‌شود، باز هم این موضوع برایم اهمیتی نداشت و در موردش حرف می‌زدم؛ چون به این موضوع معتقدم که افراد مسائلی را پنهان می‌کنند که باعث کسر شأن‌شان می‌شود. مگر می‌شود آدم این طرز فکر را در مورد همسر و یا فرزندش داشته باشد؟

 

در هر حال، مردم ما اتفاقا از اینکه می‌‌بینند هنرمندانشان زندگی شخصی خوب و موفقی دارند خوشحال می‌شوند و اگر بفهمند هنرمندی در مورد زندگی شخصی‌اش پنهان‌کاری می‌کند، در مقابل او گارد می‌گیرند.

 

مطالب مرتبط:

 

گفتگو با حمید عسگری خواننده پاپ ایرانی

 

مصاحبه خواندنی با حمید عسكری محبوب و دوست داشتنی

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره