وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

همه چیز در مورد خوردن مایع منی مردان

همه چیز در مورد خوردن مایع منی مردان

همه چیز در مورد خوردن مایع منی مردان

 

در رابطه ی جنسی یکی از سوالاتی که پیش می آید تاثیر جسمی و دیدگاه علمی و همچنین حکم شرعی بلعیدن مایع منی مرد بعد از ارضاء جنسی اوست ! وقتی که مرد از نظر جنسی تحریک شده و انزال صورت می‌گیرد مایع خارج شده دارای اسپرم، پروتئین، آنزیم، فروکتوز و موکوس می‌باشد.

 

همه چیز در مورد خوردن مایع منی مردان

 

منی چاق کننده نیست چون یک انزال تنها دارای 5 کالری است. آب منی ارزش تغذیه‌ای خاصی هم ندارد و اینکه گفته شده منی سرشار از پروتئین است اصلا صحت ندارد

 

دیدگاه شرعی بلعیدن ( خوردن ) مایع منی :

 

خوردن مایع منی از نظر شرعی حرام می باشد چرا که در شرع اسلام منی از نجاسات است و خوردن نجاست حرام است. که البته همچون سایر احکام اسلام درمورد سلامتی این حکم نیز به شرح ذیل منشاء پزشکی هم دارد .

 

دیدگاه علمی و پزشکی در زمینه بلعیدن ( خوردن ) مایع منی :

 

به نقل از دکتر شیخ السلامی : مایع منی مایعی است که سرشار از فروکتوز می باشد( فروکتوز قندی است که در میوه ها موجود می باشد) و برخی ویتامینها و مواد غذایی در آن وجود دارد و وظیفه این مایع تامین منبع انرژی لازم برای اسپرم می باشد.

 

همچنین میلیونها اسپرم درون این مایع شناورند. یکی از منابع ویروسهایی مثل هپاتیت ب و ث و همچنین ویروس ایدز نیز در صورت ابتلا فرد به این بیماریها می باشد.

 

در صورتی که فرد بیماری آمیزشی داشته باشد نیز باکتری ها و میکروب بیماری درون این مایع به وفور یافت می شوند و به دلیل غنی بودن آن از مواد مغذی به راحتی در آن رشد و نمو می نمایند.

 

در مجموع به علت اینکه بسیاری از بیماریها مخفی بوده و در آزمایشات فقط مشخص می گردد و فرد ناقل خاموش بیماری می باشد خوردن مایع منی توصیه نمی گردد و کاری است اشتباه.

 

متاسفانه در برخی از فیلمهای پورنو تصاویر خوردن مایع منی توسط زنان به تصویر کشیده می شود و همین عاملی شده تا افراد با تقلید از این فیلمها اقدام به چنین کاری کنند که اشتباه بوده و می تواند ناقل بیماریها باشد.

 

لذا چه از نظر شرعی و چه از نظر پزشکی خوردن مایع منی امری اشتباه می باشد.

 

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره