وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

هیچوقت از شر خودارضایی خلاص نمی شوید! مگر …

هیچوقت از شر خودارضایی خلاص نمی شوید! مگر …

هیچوقت از شر خودارضایی خلاص نمی شوید! مگر …

 

ترک خودارضایی، می تواند مهم ترین چالش در زندگی فرد مبتلا به آن باشد. اعتیاد به خودارضایی یا استمنا،  یکی از مهلک ترین  و درعین حال ناشناخته ترین اعتیادها است. این بیماری که یکی از زیر شاخه اعتیاد جنسی محسوب میشود، طیف زیادی از مردم خصوصا جوانان را گرفتار کرده است. علیرغم فراگیر بودن این بیماری،به نظر میرسد دانش عمومی مردم راجع به آن محدود است و جامعه ما نیاز زیادی به  آگاهی سازی در این زمینه دارد.

 

خودارضایی، باعث اتلاف انرژی حیاتی جنسی میشود ( خصوصا در مردان) و به نوعی، نیروی اتمی موجود در انسان را تخلیه و وی را به شدت از معنویت دور میکند. این امر باعث ارتعاش منفی نا امیدی به کائنات میشود و در نتیجه، انسان را به چاه فقر و نداری و تاریکی فرو میبرد.

 

علاوه بر آن، خودارضایی عوارض بسیار زیاد روحی، روانی و جسمی را برای انسان دارد. برخی از این عوارض عبارتند از:

 

  • افسردگی
  • احساس گناه
  • خود کم بینی
  • حقارت نفس
  • انزوا طلبی
  • تنبلی و بی حوصلگی
  • خستگی مزمن
  • سر درد و سرگیجه
  • خستگی مفرط
  • ضعف بینایی
  • ضعف حافظه
  • زود انزالی در مردان
  • دیر انزالی (یا عدم انزال ) در زنان

 

و این لیست ادامه دارد…

 

مجموعه مس به طلا، پایگاهی است برای عزیزانی که به خودارضایی مبتلا هستند و دنبال یک راه حل قدرتمند و کاربردی برای ترک این بیماری هستند. در سایت مس به طلا، اطلاعات جامعی در حوزه ترک خودارضایی، ترک اعتیاد به پورنوگرافی، ترک چشم چرانی و در کل پاکی از انواع مولفه های اعتیاد جنسی ، ارائه میشود.

 

مدرسین مس به طلا، با بیان تجربه شخصی خود در زمینه رهایی از شهوترانی، راهکارهای عملی زیادی را در قالب آموزشهای تصویری ، صوتی و متنی ارائه میکنند. یکی از شعارهای مس به طلا، این است که سخن که از دل برآید، لاجرم بر دل نشیند. آموزه های مس به طلا، تلفیقی از مباحث علمی روز دنیا در زمینه ترک اعتیاد جنسی و نیز تجربه دست اول از خود مدرسین این سایت در ترک شهوت و غلبه بر هوای نفس است.

 

به عنوان تحفه ای از آموزشهای جامع مجموعه مس به طلا، ترک خودارضایی در هفت قدم است. این هفت قدم به تفصیل  و در طی سری آموزشهای صوتی و ویدیویی، به شکل کامل در سایت مس به طلا به رایگان در اختیار هموطنان عزیز قرار گرفته است.  این هفت قدم به اختصار عبارتند از:

 

1- قبول کردن بیماری خودارضایی به عنوان یک گرگ درنده در درون انسان

2- حساب کردن روی اراده خداوند، به جای اراده شخصی

3- آشتی با خداوند

4- خاموش کردن ماهواره

5- کنترل چشم

6- صدا کردن نام خداوند هنگام حمله ی گرگ وسوسه

7- یافتن یک همیار و همسفر در مسیر ترک خودارضایی

8- عبور از لغزش و بازگشت به آغوش خداوند

شرح کامل این هفت قدم و مطالب بسیار کاربردی دیگر در حوزه ترک خودارضایی، چشم چرانی، پورنوگرافی، خیانت، رابطه های مسموم و … را میتوانید در سایت مس به طلا ببینید.

 

ویدیوی قدم اول در ترک خودارضایی:

 

 

تا کنون کاربران زیادی از سراسر کشور، از آموزه های مس به طلا استفاده کرده و خود را از چنگال شهوت رها نموده اند. نظرات و تجربیات این عزیزان، در سایت  و کانال تلگرامی مس به طلا موجود است.

 

طبق نظرات و تجربیات عزیزانی که از دام اعتیاد به خودارضایی رها شده اند، ترک این عادت مخرب، سریعا باعث تغییر روحیه و ایجاد حس معنوی غیر قابل وصفی در انسان میشود. به علاوه ، فردی که خودارضایی را ترک کرده و پرهیزکاری را پیشه میکند، ارتعاشات مثبت و پر از نور زندگی، نشاط، رضایت خاطر و عزت نفس را به کائنات ارسال میکند. این ارتعاشات به راحتی قابل درک توسط خود فرد و اطرافیان وی میشود. در پاسخ به این همه انرژی مثبت و نورانِی، زندگی فرد مملو از برکات الهی میشود؛ برکاتی نظیر پول، سلامتی ، حال معنوی خوب ، خلاقیت، رضایت از خود و از زندگی .

 

برای عزیزانی که موفق به ترک این بیماری و اعتیاد میشوند و تمایل به ادامه راه کمال دارند، مس به طلا اقدام به تولید بسته های آموزشی بی نظیری نموده است. این بسته ها در حوزه های تعالی (استحاله) میل جنسی، خلوت درون و مقام رضا در دوران مجردی ( سالیتود) ، آمادگی پیش از ازدواج ، بهبودی بعد از جدایی و طلاق نموده است.

 

به عنوان مثال، در دوره استحاله نیروی جنسی، هنرجویان می آموزند که چگونه میل مقدس جنسی را از کانالهایی به غیر از صرفا کانال فیزیکی (رابطه جنسی)  بروز دهند و از این میل قدرتمند، در راه کسب ثروت ، سلامتی، خلاقیت ، معنویت و نور استفاده کنند. این دوره برای اولین بار است که در کشور به این شکل جامع و مدون ارائه میشود. تا قبل از رونمایی دوره استحاله نیروی جنسی توسط مس به طلا، تنها مرجعی درکشورمان که از این علم صحبت کرده بود،   کتاب معروف بیندیشید و ثروتمند شوید بود. در این کتاب، به   تعالی میل جنسی به عنوان یکی از بزرگترین رازهایی که ثروتمندان زیادی از آن استفاده کرده بودند، اشاره ای اجمالی شده است. ولی راه حل عملی و کاربردی از چگونگی استحاله میل جنسی ارائه نداده است. محصول استحاله نیروی جنسی تولید شده توسط مس به طلا، راهکارهای عملی و تکنیکهای کاربردی علم استحاله میل جنسی را آموزش میدهد.

 

آموزش ترک خودارضایی