وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

واقعیت هایی که باید درباره ی قاعدگی بدانید!!

واقعیت هایی که باید درباره ی قاعدگی بدانید!!

یک سری واقعیت هایی درباره ی قاعدگی وجود دارد که شما باید از آن باخبر باشید.عادت ماهانه بخشی از جریان فیزیولوژیکی آزاردهنده در خانم هاست. با این حال این اتفاق طبیعی، لازمه ی زندگی خانم ها است و بخصوص در بچه دار شدن تاثیر زیادی دارد.

 

این اتفاق ماهانه واقعیت هایی را در خصوص سلامتی خانم ها برملا می سازد. در این مطلب 9 واقعیتی که قاعدگی از سلامت بدن خانم ها نشان می دهد را بیشتر بررسی می کنیم.نتایج بررسی های متعدد نشان می دهند خانم هایی که اولین قاعدگی خود را قبل از سن 12 سالگی تجربه کرده اند،

 

واقعیت هایی که باید درباره ی قاعدگی بدانید!!

 

بیشتر در معرض ابتلا به سرطان سینه قرار دارند. البته عوامل دیگری نیز در ابتلا به این بیماری موثرند. اما این خانم ها باید بیشتر مراقب سلامتی خود باشند و به طور منظم وضعیت سلامت خود را بررسی کنند. اگر شما نیز جزو این افراد هستید به طور مدام با پزشک در تماس باشید و به طور مرتب آزمایش های لازم را انجام دهید.

 

نتایج برخی پژوهش ها نشان می دهد چنانچه اولین قاعدگی قبل از 10 سالگی و یا بعد از 17 سالگی اتفاق بیافتد، امکان بروز بیماری های قلبی افزایش می یابد. اگر شما نیز چنین تجربه ای داشته اید، حتما پزشک را از شرایط تان باخبر کنید تا اقدامات لازم را جهت پیشگیری از بروز این بیماری ها انجام دهد.

 

واقعیت هایی که باید درباره ی قاعدگی بدانید!!

 

تاخیر در بروز عادت ماهانه الزاما به معنای حاملگی نیست. این مسئله می تواند نشانگر وجود اختلالات هورمونی باشد که از بیماری های مانند بولیمی (پرخوری عصبی)، آنورکسی (بی اشتهایی عصبی)، دیابت و حتی چاقی مفرط ناشی می شود.در حالت کلی،

 

رنگ روشن خون قاعدگی می تواند نشانه ای از امکان سندرم تخمدان پلی کیستیک و یا احتمال مشکلات تیروئیدی باشد.ممکن است که خونریزی ماهانه در برخی خانم ها بوی تندی داشته باشد. اما اگر این بو غیرعادی یا بسیار تند و غیرقابل تحمل باشد، احتمالا عفونتی در رحم وجود دارد. در این صورت لازم است که پزشک را در جریان مشکل قرار دهید.