وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

میدان وام قرض الحسنه ای دست بانک رسالت است و بس

میدان وام قرض الحسنه ای دست بانک رسالت است و بس

میدان وام قرض الحسنه ای دست بانک رسالت است و بس

 

نمی دانم شما هم مثل من فکر می کنید یا نه؟ همیشه اسم بانک ملی که می آید ساختمان های قدیمی با کارمند های عبوس در نظرم تداعی می شود، وام هایی با بهره های بالا به طوریکه قید وام گرفتن، طی کردن پیچ و خم مراحلش را می زنم.

 

اما این طورها هم نیست بانک ملی، وام قرض الحسنه ایی هم دارد؛ بالاخره هر جا حرف از وام کم بهره و قرض الحسنه ایی باشد یک پای وام­چی هم در میان است.

 

میدان وام قرض الحسنه ای دست بانک رسالت است و بس

 

هر وامی در وام چی

اعتماد و امنیت فاكتورهای اساسی یك معامله است؛‌ وام‌چی خود را متعهد به ایجاد فضایی قابل اطمینان و امن برای كاربران می‌داند؛ بدین منظور آموزش های جامعی در خصوص انواع وام ها، شرایط دریافت و نحوه ی معاملات آنها را توسط تیم مشاورین خود تدوین نموده و در اختیار كاربران متقاضی وام بانکی قرار داده است. عرضه‌كننده تمام خدمات اقتصادی و آموزش در زمینه حرفه تجارت می باشد.

 

رسالت بانک رسالت

یکی از بهترین نوع وام­ ها از نوع قرض الحسنه ایی با سود منطقی و پایین است مثل وام بانک رسالت که رسالت خود را گرفتن کمترین سود ممکن از خواهان وام می داند. گروه مشاوران سایت وام­چی هم از این امر استقبال می کند و در مشاوره های خود این نکته مثبت را مد نظر قرار می دهند.

 

منبع وام های قرض الحسنه بانک ملی

بانک ملی ایران یکی از بانک های دولتی است که منابع اصلی مالی خود را از دولت با تخصیص بودجه سالانه اش تامین اولیه می کند.

 

پس باید در نظر بگیریم پول هایی که به صورت قرض الحسنه ایی وام داده می شود از بیت المال است و در حفظ و صیانت آن، وام گیرنده باید کوشا باشد و در بازپرداخت به موقع آن خوش حساب باشد.

 

میدان وام قرض الحسنه ای دست بانک رسالت است و بس

 

سن وام گیرنده در بانک ملی

این تفکر که شما برای مثال اعضای خانواده چهار نفری دارید برای هر کدامشان یک حساب باز کنید و روی سپرده اش در موعد مقرر وام بگیرید اشتباه بزرگی است. زیرا طبق قانونی که گذاشته شده است به افراد زیر 18 سال وام بانک ملی تعلق نمی گیرد.

 

پس اگر فرزندانتان زیر سن قانونی هستند قید این روش را بزنید. حتی گاهی قانون سختگیر تر از این هم اعمال می شود اگر فرزند شما دارای سن قانونی هم باشد و شاغل نباشد؛ نمی تواند وام گیرنده تلقی شود. پس روی خودتان که سرپرست خانواده هستید حساب کنید و بس.

 

پیش فرض وام قرض الحسنه ملی چیست؟

وقتی می گویم کمی کار کردن با بانک ملی سخت است نگویید نه! وام 15 ملیونی که این بانک ارائه می دهد پیش فرض آن بر قرض الحسنه ایی و با کارمزد همان 4 درصد می باشد.

 

اما قطعی نیست و بانک دقیقاَ مشخص نکرده است که با گرفتن این وام شما ملزم به به بازپرداخت 4 درصد می کند و احتمال دارد بیشتر هم شود و با توجه به سقف تسهیلات و تعرفه هایی که برای بانک صرفه اقتصادی دارد محاسبه شود.

 

بانک رسالت همان که می گوید، عمل می کند

وقتی از بانک رسالت وام می گیرید کارمزد هر چه باشد دقیقاً همان را اعمال می کنند. نهایت یک درصد کمتر بالا و پایین داشته باشد.

 

هر موقع از بانک رسالت، وام گرفتید از باجه دار بخواهید کارمزد هر وامتان را دقیق محاسبه کرده و به شما بگوید تا به اطمینان حرف وام چی که می گوید کار بانک رسالت درست است؛ برسید.

 

حواستان به شعبه افتتاح حساب باشد

در بانک های دولتی مانند بانک ملی  قبل از افتتاح حساب از اعتبار تسهیلات شعبه بانک از رئیسش جویا شوید که خدایی ناکرده بعد طی شدن زمان مورد نظر بانک به شما نگوید ما اعتبار پرداختی وام مورد نظر شما را نداریم. چون وام را باید از همان شعبه افتتاح حساب دریافت کنید.

 

تفاهم نامه وام اشتغالزایی رسالت

تفاهم نامه همکاری مشترک  سازمان بهزیستی کشور و بانک قرض الحسنه رسالت درخصوص اعطا تسهیلات قرض الحسنه اشتغال در بخش کارفرمایی و خوداشتغالی در قالب وجوه اداره شده و تسهیلات تکلیفی قانون بودجه ویژه جامعه هدف بهزیستی در سطح کشور به امضای وحید قبادی دانا معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور و محمدحسین حسین زاده مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت رسید.

 

سخن مدیر عامل بانک رسالت

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت بیان کرد: بانک رسالت با حمایت از کسب و کارهای خرد و خانگی برای تحقق این مهم، الگوی توسعه کارآفرینی اجتماعی رسالت را به کار گرفته است.

 

محمدحسین حسین زاده با تشریح فعالیت های شبکه توسعه اجتماعی رسالت افزود: این شبکه متشکل از شش سازمان راهبری است که بانک قرض الحسنه رسالت به عنوان یکی از این سازمان ها نقش تامین مالی اعضا را عهده دار است.

 

سرنوشت وام های بانکی

دریافت وجوه نقد خرد و كلان از جمله نیازهایی‌ است كه در قالب سیستم تسهیلات بانكی و انواع وام بانکی امكان‌پذیر است. این تبادل پول در دنیای امروز در اکثر موارد سرنوشت اش در دنیای مجازی تعیین می شود.

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره