وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

اعطای وام با وثیقه گرفتن عکس لخت دختران +تصاویر

اعطای وام با وثیقه گرفتن عکس لخت دختران +تصاویر

اعطای وام با وثیقه گرفتن عکس لخت دختران

 

به گزارش ایران ناز یک سایت معروف با گرفتن عکس برهنه دختران دانشجو بعنوان وثيقه دريافت وام دانشجويي  به آنها مبالغی وام میدهد و در صورت بازپرداخت نکردن ان تصاویر برهنه آن دختران را با مشخصات  آنها در اینترنت منتشر میکند! به گزارش ایران ناز طرح يک سايت چيني براي وثيقه وام دانشجويي جنجالی شده است .به گزارش ایران ناز گرفتن عکس های برهنه و لخت دختران در حالیکه صورتشان مشخص است و کارت شناسایی خود را در دست دارند ، به عنوان وثیقه اعطای وام های دانشجویی خبر ساز شده است!

اعطای وام با وثیقه گرفتن عکس لخت دختران +تصاویر

عکس هاي برهنه دختران دانشجو به عنوان وثيقه وام يکي از طرح هايي است که اين روزها در جي دي کپيتال چين در حال اجرا مي باشد و دختران دانشجو با دادن عکس هاي لخت با صورت خود ميتوانند چند برابر وام دانشجويي دريافت کنند که البته در صورت عدم پرداخت بدهي عکس هاي برهنه دختر دانشجو بر روي اينترنت منتشر خواهد شد .

 

به نقل از تلگراف، به تازگي وام دهندگانِ وبسايت “جي دي کپيتال” در چين اعلام کردند دانشجويان زن براي دريافت وام اينترنتي موظفند تصاوير برهنه خود را به عنوان وثيقه در اختيار وام دهندگان قرار دهند.

 

اعطای وام با وثیقه گرفتن عکس لخت دختران +تصاویر

 

به دنبال انتشار اين خبر، تعدادي از دانشجويان تصاوير برهنه خود را درحالي که کارت شناسايي را در دست خود نگه داشته بودند، براي شرکت “جي دي کپيتال” ارسال کردند. گفته مي شود در ازاي اين اقدام، متقاضيان مي توانند 2 تا 5 برابر افراد ديگر وام دريافت کنند.

 

وام دهندگان به دانشجويان گفتند درصورتي که وام را در موعد مقرر بازپرداخت نکنند، تصاوير برهنه آنها در اينترنت منتشر خواهد شد.روزنامه “بيجينگ يوث ديلي” در گزارشي اعلام کرد يکي از دانشجويان در اين خصوص گفت: قرار است به زودي يک تجارت کوچک راه اندازي کنم. به همين دليل در ماه فوريه (حدود 4 ماه پيش) با ارسال عکسهاي برهنه خود به اين وبسايت در ازاي دريافت 120000 يوآن (12873 پوند) موافقت کردم. اما در مدت 4 ماه، بدهي هاي من بيش از 2 برابر شده است.

 

اعطای وام با وثیقه گرفتن عکس لخت دختران +تصاویر

 

اين دانشجو از بيم انتشار تصاوير برهنه اش در اينترنت مجبور شد از خانواده اش پول قرض بگيرد. از روز چهارشنبه تاکنون بيش از هزاران نفر در اينترنت در خصوص “وام برهنگي” نظراتي منتشر و اين اقدام تحقيرکننده را محکوم کرده اند.شرکت “جي دي کپيتال” در سال 2007 در پکن تأسيس شد و به تأمين وام اينترنتي براي متقاضيان مشغول است.

 

مطالب مرتبط:

 

گردش لخت و مختلط در اولین پارک حمام دنیا +تصاویر

 

تصاویری نایاب از شنای مختلط زنان و مردان در ایران

 

رابطه جنسی عروس و داماد برهنه در جلوی چشم مهمانان +تصاویر

 

دستگیری عروس و داماد برهنه در خیابان (عکس)

 

چگونگی رابطه جنسی در کشورهای مختلف جهان!

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره

روانشناسی آنلاین ، خدمات مشاوره