وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

وکیل ملکی، هزینه وکیل ملکی تهران

واکنش امیر ژوله به خبر دستگیری در پارتی +عکس

واکنش امیر ژوله به خبر دستگیری در پارتی +عکس

واکنش امیر ژوله به خبر دستگیری در پارتی +عکس

 

پس از اینکه سایتی اصولگرا  به اسم الف . ژ به عنوان بازیگر و نویسنده ی دستگیر شده در پارتی اشاره کرد، موج حملات و توهینهای عده ای خاص به صورت هماهنگ شده به پیج این بازیگر سرازیر شد. به گزارش ایران ناز  امیر مهدی ژوله بازیگر و نویسنده برنامه های طنز تلویزیون در واکنش به حاشیه سازی برخی رسانه ها،آنها را به سخنان پیامبر اکرم در باب برابری ارزش حرمت انسان با کعبه فراخواند.

 

امیرمهدی ژوله در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نسبت به حمله کاربران و نظرات توهین آمیز و زشت آنان واکنش نشان داد و نوشت:

 

پیامبر گرامی اسلام صلی‌الله علیه و آله و سلم»: اَیُّها الناس! إنَّ دِماءَ کُم و اَعراضَکُم عَلَیکُم حرامٌ الی أَن تَلقَوا ربَّکُم.

 

ای مردم! ریختن خون یکدیگر و لطمه زدن به حیثیت دیگران، تا وقت مردن و لقای پروردگارتان بر شما حرام است. (تحف‌العقول، ص ۳۱)

واکنش امیر ژوله به خبر دستگیری در پارتی +عکس

ژوله که همکار همیشگی مهران مدیری بوده است بعد از آن که در برنامه های طنز خود به نقد دولت اصولگرایان و احمدی نژاد مبادرت کرد مغضوب جریان اصولگرا قرار گرفت

 

محافل تندرو اصولگرایان او را به تشکیل پارتی مختلط متهم کرده اند

 

ژوله در اینستاگرامش اینطور نوشت:

 

در مسابقه خنداننده برتر سال ۱۳۹۴ او مطالب طنزی در مورد فوتبالیست‌ها و خواننده‌های زیر زمینی مطرح کرد در پی این اتفاق عده‌ای از طرفداران امیر تتلو به صفحه اینستاگرام ژوله حمله کردند کردند. او در پی این اتفاقات او اعلام کرد: من یک هفته نیست که صفحه اینستاگرامم را باز کردم و خیلی خوشحال شدم که این چنین مورد استقبال قرار گرفت چون در عرض یک هفته ۵۵ هزار فالوئر پیدا کرد و این یک رکورد است اما با اتفاقاتی که افتاده تصمیم گرفته‌ام صفحه‌ام را ببندم، چون اگر در این صفحه نتوانم حرمت خودم و همکارانم را نگه دارم، این صفحه به چه درد می‌خورد؟

 

ژوله در جریان مسابقات خنداننده برتر، توانست به مرحله فینال راه پیدا کند و همراه با مهران غفوریان جایگاه اول را از آن خود نماید این طنز نویس و نویسنده سریال های مهران مدیری همچنین با انتشار متن زیر در صفحه شخصی اش درباره بیماری اش، زندگی با آن و خاطراتی از ام‌ اس و حضورش در برنامه خندوانه توضیحاتی ارائه کرد و نوشت: «بازم یه توضیح به نظرم غیر ضروری درباره حضورم در برنامه خندوانه و شوخی هام با بیماری و بیماران ام اس: من نزدیک به ده ساله درگیر بیماری ام اس ام.

 

مطالب مرتبط:

 

 جزئیات دستگیری نویسنده و بازیگر مشهور طنز در پارتی

 

دستگیری افراد برهنه و مست در پارتی مختلط مشهد

 

دستگیری 17 دختر و پسر در پارتی هالوین تهران

 

کشف جسد دختر دانشجو بعد از پارتی شبانه +عکس

 

سر بریده مادر در یخچال برای جشن هالووین +تصاویر